Toon posts:

Accepteert The Old Republic iDeal betalling?

Pagina: 1
Acties:

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-03 21:52
Ik zit dus hier mee :l, Ik wil graag de game kopen maar weet niet of ze wel eens iDeal accepteren voor de maandelijkse betaling.

Zo niet dan is het nutteloos voor mij jammer genoeg om de game te kopen :(.

Weet iemand hier iets over?

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:46
Ik geloof niet dat het morgelijk is , je hebt een CC nodig of met paypal.

Maar dat zou in de toekomst wel kunnen veranderen , hebben ze toen met WoW ook gedaan.

• galaxy366
Ah :(

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:29

dlmh

Lo-Fi

Ik weet verder niks van het spel, maar als ze Paypal accepteren kun je hier ook gewoon je bankrekening aan koppelen, geen probleem!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• galaxy366
Mijn ouders betalen vaak ervoor, maar zij zeggen dat ze niet naar paypal willen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij stond die er wel tussen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:29

dlmh

Lo-Fi

galaxy366 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:53:
Mijn ouders betalen vaak ervoor, maar zij zeggen dat ze niet naar paypal willen.
Ik kan me geen reden bedenken waarom niet. PayPal is veilig en geeft zelfs je geld terug als je een geschil aantekent bij hen, indien de andere partij niet over de brug komt, of als er aantoonbaar misbruik van het account is gemaakt.

Dit lijkt me een voorbeeld van "wat de boer niet kent, dat eet ie niet".

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:51
Inderdaad kan iemand dat bekijken en bevestigen ?, ik gebruik namelijk ook geen paypal en al helemaal geen CC.

Dus het is inderdaad Gamecard of ideal en anders maar niet spelen..

• galaxy366
We zijn er mee eens, zou iemand het kunnen zoeken?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 14:11
Je kan via origin een gamecard kopen met iDeal had ik begrepen, 10 minuten later heb je dan je gamecode. (Mits ze geen steekproef doen)

• galaxy366
Arnlith schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:00:
Je kan via origin een gamecard kopen met iDeal had ik begrepen, 10 minuten later heb je dan je gamecode. (Mits ze geen steekproef doen)
Bedankt!! :), Je kan inderdaad voor 60 dagen ( 26 euro ) een code kopen.

Edit: Jammer genoeg kan ik niet de normale betaling doen voor bijv: 1 maand van 15 euro :l

[Voor 12% gewijzigd door galaxy366 op 23-12-2011 10:19]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:51
galaxy366 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:16:
[...]

Bedankt!! :), Je kan inderdaad voor 60 dagen ( 26 euro ) een code kopen.

Edit: Jammer genoeg kan ik niet de normale betaling doen voor bijv: 1 maand van 15 euro :l
Gamecard is toch altijd voor 2 maanden ?. ( teminste volgens mij was dat bij WoW ook zo

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:06
via een online site als gamecardwinkel.nl kan ook. Gisteren gedaan, krijg je een scan van de code vrijwel onmiddelijk in je mailbox.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee