• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb even een hele domme vraag, maar ik heb het proberen te testen op gevoel en met een tissue ervoor maar de blaasrichting kan ik niet ontdekken.

Ik heb 2x bovenstaande fans.

Afbeeldingslocatie: http://www.highflow.nl/images/detailed/19/product_detailed_image_3551_9450.jpg

Normaal gesproken, zou je zeggen, ala turbine, dat de luchtrichting naar achteren is, dus, vanaf de bolle kant erdoorheen.

Maar dit zijn casefans, dus wellicht is het precies andersom. De website geeft het niet aan, want kennelijk is het 'logisch'. Maar door lage rpm en de 35cfm relatief lage luchtverplaatsing voel ik het niet.

Wie heeft de uitkomst?

Ja, ik voel me extra dom nu.

Old school gamer

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:56

Xer0X

Gotha know??

Ik weet het niet. Maar kan je het niet testen met een aansteker? Werk altijd goed ihm.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01 13:13
Staat er geen pijltje op? Anders ^

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:35

D4NG3R

kiwi

:)

Over het algemeen staan er pijltjes op. En anders kan je toch rustig je vinger op dat bolletje leggen om te voelen in welke richting hij draait?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

die stompe bolle voorkant die je ziet is de voorkant, hier zuigt hij de lucht aan.

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
brilsmurfffje schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:18:
die stompe bolle voorkant die je ziet is de voorkant, hier zuigt hij de lucht aan.
Cool, bedankt.

Problem solved, case closed.

Ik zal in het vervolg letten op pijltjes en bij gebrek aan voldoende luchtstroom voor een tissue een aansteker als indicator ter hand nemen.

Goede tips!

Old school gamer

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-01 18:57

Nessuno

io sono nessuno

Tevens een natte vinger er voor of er achter houden en dan voel je het wel :D

Na rose e cient spin

Verwijderd

Lucifer aansteken en uitblazen had ook gekund
Pagina: 1