Oplichters actief!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Topicstarter
Even een extra waarschuwing voor handelen op V&A. Er zijn oplichters actief dus even weer de basisregels voor veilig handelen:

- Zorg voor telefonisch contact
- vraag om zoveel mogelijk gegevens!! Tel nr, rek nr, naam, email, en woonadress.\
- Spreek af waar de verkoper woont.
- Ga nooit alleen als het om grote bedragen gaat.
- Check je product voor vertrek.
- betaal nooit vooruit!
- zelfs met (gefake'te) beoordelingen niet over laten halen tot opsturen!
- Weet met wie je dealt!
- Koop geen dure hardware van "beginners" als je het niet vertrouwd en zoals altijd:

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook!!

Aldus een slachtoffer van een oplichting hier op V&A voor 450 euro (2x 2600K)
Wees gewaarschuwd!!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Klopt, S.B. is weer actief op tweakers.... zelf ben ik ook in een rechtzaak verwikkeld met hem om mijn geld terug te krijgen :(

Btw heb je een linkje naar die bewuste ad?

Modbreak:Geen NAW gegevens!

[ Voor 28% gewijzigd door Microkid op 23-12-2011 09:20 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Topicstarter
Nee sorry, ik kan je om verschillende redenen geen linkje sturen van de betreffende add, niet in de laatste plaats omdat ik dat simpelweg niet mag. Er is daarnaast vanaf heden een onderzoek bezig naar mijn "vermeende" oplichter.

Ik zou je ook willen vragen de naam die je noemde meteen te verwijderen, dit komt de integriteit van dit topic ten goede. Heb dit topic ook niet gestart om iemand zwart te maken, maar om iedereen te waarschuwen dat ze in deze "dure tijden" veilig moeten handelen. Niet meer, niet minder. Zo leer niet alleen ik van mijn fouten, maar hoop ik dat er veel mensen "mee mogen leren"..

bvd..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-09 22:53
Waarom kunnen zulke mensen in de NL rechtstaat niet aangepakt worden. Als ik zo'n beetje google dan heeft ie flink wat op z'n kerfstok staan.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er zullen altijd personen misbruik maken van anderen via verkoopsites. Niet alleen op Tweakers, ook op Marktplaats e.d. We hebben daar 2 speciale topics voor:

Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
\[V&A] Help! Ik ben opgelicht!

Aangezien alles daar al besproken wordt hoe je veilig kan handelen op internet heeft dit topic geen toegevoegde waarde en gaat dus op slot.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.