• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Toevallig was ik gisteren aan het schaatsen in Groningen op een tijdelijke ijsbaan achter de grote markt toen ineens een grote groep fotografen langs kwam die volgens mij liepen te oefenen. Als iemand die best aardig kan schaatsen ben ik er een paar keer met zoveel mogelijk vliegend ijs langs geracet wat leide tot een aangename hoeveelheid flitsers die afgingen. Nu heb ik verder niet met ze gesproken maar ik kon me zo erg goed voorstellen dat er wat tweakers bij zaten? Iemand een idee, en zouden die foto's ergens te vinden zijn? Het is niet erg belangrijk maar ik ben gewoon benieuwd wat ze er van gebakken hebben :).

excuses als dit niet de goede plek is, maar het leek me beter dan de andere fotografie subfora

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb je "gisteren" in de titel even vervangen door de datum, lijkt me handiger :p

Verder heb ik hem verplaatst naar FVW aangezien dat de vergaarbak is van onder andere overige topics zoals deze.

[ Voor 41% gewijzigd door Moby op 23-12-2011 06:57 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Ah ik zat al te twijfelen en thx voor de titelfix, heb al 1 reactie waar ik ze misschien kan vinden (via DM). Dus ik ben benieuwd!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 11:22
Misschien kan je Flickr de komende dagen wat afzoeken, misschien dat daar nog wat foto's voorbij komen. :)