Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik wil dus een nieuw systeem samenstellen :) .
Ik heb er 400-500 euro voor over en wil gewoon kunnen internetten/internetgames, CoD MW3 wil ik kunnen spelen, dat hoeft niet op High Graphics etc, en hoeft tijdens het spelen geen andere programma's aan te hebben staan, er hoeft verder niks bij te komen, alleen de kast met inhoud.

Mvg, Maikel!

Edit: het mag ook een laptop van ongeveer die prijs zijn, maar er moet sowieso CoD MW3 op gespeeld kunnen worden :).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 22:37 ]

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Welkom, kijk even in dit topic: [BBG] Budgetgamesysteem en gamesysteem januari 2012
Verder kan ik je aanraden om een pc te halen i.p.v. een laptop, omdat je voor games spelen al snel een laptop nodig hebt van bedragen ver boven je budget, terwijl je voor 500 euro een prima pc kan samenstellen voro games als cod mw3

[ Voor 43% gewijzigd door Dekar op 22-12-2011 22:39 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Verwijderd

Kijk even in de BBG aanschaf topics. Jouw topic zal hoogstwaarschjinlijk gesloten worden. :)

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.