Verwijderd

Topicstarter
Heren en dames,

vandaag heb ik eindelijk mijn 3D Tv binnen gekregen. Zo blij als een jonge hond met een nieuw bot ging ik aan de slag samen met mijn Popcorn Hour A-300. Alles werkt prima op één ding na: 3D Full SBS MKV's.

Het afspelen van deze MKV's gaat goed, en ook het samenvoegen van links en rechts gaat prima. Echter blijft de resolutie van de afgespeelde film 3840X1080. Het resultaat is een zeer lange en brede film maar erg platgeslagen. Alsof je met samengeknepen ogen kijkt. Zo plat is het. De mediaspeler vult het beeld niet uit omdat er echt van links tot rechts beeld te zien is, maar er is niet naar te kijken op deze manier. Half SBS werkt wel goed en ook Real 3D Blu-Rays doen het goed. Deze worden weliswaar met de Playstation 3 afgespeeld, maar toch. Dit werkt allemaal vlekkeloos.

Is er iemand die misschien weet waardoor dit kan komen?

Tnx alvast voor in ieder geval het lezen van deze post.
Bernt

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

De Popcorn Hour A-300 kan niet overweg met 3D Full SBS bestanden. Enkel met de 720p variant hiervan (evenals TAB). Ook dien je de bestanden nét iets anders te noemen, zie ook; http://support.popcornhour.com/article.aspx?id=1130