Toon posts:

ADSL & Cable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya guyz,

Ik heb al anderhalf jaar een kabelmodem aansluiting via @home.
Nu zijn die gasten zo vreselijk aan het klojanen met de capaciteit die ze niet hebben dat ik maar heb besloten om ADSL aan te schaffen (via planet).
Nu heb ik een vraagje :?
Ik heb een 3com ethernetkaart van @home.
Kan ik daar een hub ofzo indrukken en mijn ADSL daarop ook binnen laten komen?
Of moet ik een aparte netwerkkaart in mijn mobo drukken om van die twee internet aansluitingen gebruik te kunnen maken?
(ik heb geen pci slot meer over :'( )

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 15:41
offtopic:
Hehehe... jullie hebben wel een gezeik met al die kabelbedrijven daarboven in Nederland (ik neem aan dat je daar woont), alles gaat er de mist in, eerst UPC, en nou @Home ook. Ik hoor allemaal geklaag over mail die niet of te laat aankomt en te weinig snelheid...

Ik zit hier dus in Hoensbroek (in Limburg, bij Heerlen) en ik trek toch gewoon een dikke 500k naar onder, en van mailserver problemen heb ik ook gewoon *geen* last. Ja, af en toe om 3 uur 's nachts valt de verbinding voor 5 minuten weg

Maar da's eigelijk wel goed, want et vertelt me dat ik dan maar eens mn bed in moet :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey! Ik ben blij voor je dat je verbinding zo goed is :) da's leuk, misschien kan ik je dan een paar keer afslachten in UT :)

Kun je mij misschien ook helpen met het bovenstaande?

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Lijkt me niet. Ten eerste @Home kan hier over gaan zeiken, meestal niet, maar goed het kan.
Ten tweede windows snapt het niet echt, tenzij je er iets tussen gooit, cq router, comp die dat regelt, die dan voor een computer kiest welke die moet nemen
Dus. Tis jammer

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Verwijderd

Topicstarter
Fuck!

Bedankt voor je input.
Ik moet dus een pci kaart opgeven of één abonnement opzeggen.
Dat laatste is beter. Beter houd ik dan mijn kabel aan.
Ja of een mobo met 6 pci sloten....zucht