Wie helpt me snel aan perprox blokjes?

Pagina: 1
Acties:

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
In afwachting van een flinke voorraad blokkies voor mijn *perproxy*, die een mede-tweaker mij heeft toegezegd, neem ik graag alvast het zekere voor het onzekere, nu het toch redelijk richting einde werkdag gaat en ik dus nog maar 3 kwartier heb om de boel te bevoorraden.

Wie helpt mij alvast aan een kleine hoeveelheid? Zo'n 30K is voldoende om de nacht door te komen

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberjunkie op 22-01-2017 15:03 . Reden: Ik kwam er na 16 jaar achter dat mijn mailadres hier zomaar stond ]

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Dit is al de derde keer... krijg je zaakjes eens op orde, man :P

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Cyberjunkie
Op donderdag 22 maart 2001 17:01 schreef Mr_Atheist het volgende:
Dit is al de derde keer... krijg je zaakjes eens op orde, man :P
Nou... snik... kan ik er wat aan doen dat mijn dagproduktie na zorgvuldig assimileren is gestegen van 900 blokjes per dag naar 16.000?!
En dat mijn zeer gewaardeerde mede-tweaker zich misschien wel in een door MKZ-controle veroorzaakte file bevindt en daardoor te laat komt met zijn nieuwe voorraad van 200.000 blokjes??

Maar nu heb ik nog 10 minuten, dus reageer snel en stuur een buffertje van 30K toe.

PLEASE, FOR SAKE OF DPC!!

• Cyberjunkie
RC5-64 blokjes moeten het dus zijn....

Dit wordt overwerken, ik wacht totdat er een buffertje is voor vannacht...

Verwijderd

sjek je mail :)

• Cyberjunkie
JAJAAAAAAAHHH BEDANKT!!!!! ZE ZIJN ER HOOR!!!

Verwijderd

die van mij?

das wel errug snel???

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Op donderdag 22 maart 2001 17:21 schreef Cyberjunkie het volgende:

En dat mijn zeer gewaardeerde mede-tweaker zich misschien wel in een door MKZ-controle veroorzaakte file bevindt en daardoor te laat komt met zijn nieuwe voorraad van 200.000 blokjes??

Maar nu heb ik nog 10 minuten, dus reageer snel en stuur een buffertje van 30K toe.

PLEASE, FOR SAKE OF DPC!!
Je blokjes zijn er, geen MKZ hier :) had het druk met de studie, maandag groot tentamen, moeilijk en dik boek moet nog een hoop doen...

...

Verwijderd

misschien is het voor jouw wel ff handig om een extra buffertje in voorraad te hebben van 50.000, voor als je weer koeien in de wei zet :)

• Cyberjunkie
Op donderdag 22 maart 2001 17:33 schreef Mo-Bees het volgende:
die van mij?

das wel errug snel???
Ja, die van jou, en je was praktisch gelijktijdig met Haranaka! Beiden bedankt! Een Cyberknuffel voor jullie inzet! :*

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik hou wel van knuffels O+

edit:

heb je nog wat te flushen?
of moet ik wat ik nu heb maar alleen flushen?

...

Pagina: 1