Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SBS2011] Additioneel domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week gaan wij onze huidige server vervangen voor een SBS2011 server nu heb ik de installatie al voltooid en het één en ander ingesteld. Als ik een user toevoeg heeft hij automatisch als mail gebruiker@domain.ex alleen ik zou hier meerdere mailadressen in willen pleuren aangezien sommige medewerkers voor 3 bedrijven werken alleen lijkt het er op dat het niet meer mogelijk is. Heeft iemand een oplossing? Ik heb zelf namelijk al via google gezocht maar kan niks vinden.

• --Mulder--
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 14:45
Handmatig de extra domeinen bekend maken d.m.v de Exchange Management Console en dat bij de user de extra adressen toevoegen.

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

hou er wel rekening mee dat dit alleen voor inkomende mail is. als je wilt dat ze ook uitgaande mail via die accounts versturen, zal je (volgens mij) per mail adres een account moeten aanmaken.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@ Hierboven ^ : hoeft niet. Je kan in Outlook Send As doen

www.degroot-it.nl

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 10:40
om de nieuwe adressen te verspreiden onder de gebruikers
http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb125137.aspx

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens mij kan het wel , deze post geld voor exch 2k7/2k10

http://exchangepedia.com/...ernate-email-address.html

www.degroot-it.nl

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

How do Outlook 2010 and Exchange 2010 behave?
Outlook 2010 allows you to specify a different from address.

The From: field isn’t visible when composing a new message. To make it visible, go to the Options section and click From.

Click From and select the alternate email address.

If the address isn’t available in the list, select Send From Other E-mail Address window, type the email address in the From field.

The result: Outlook 2010 changes the From address to the default email address:
Pagina: 1