[iTunes] iTunes match in België zonder creditcard

Pagina: 1
Acties:

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:37
Ik zou graag gebruik willen maken van de nieuwe dienst iTunes Match. Ik woon in België en het probleem is dat ik geen creditcard ter beschikking heb.

Na al enig zoekwerk ben ik erachter gekomen dat je met de iTunes giftcards dus niet kunt gerbuik maken van iTunes Match. Ik koop altijd mijn apps en muziek met die giftcards omdat het gewoon erg gemakkelijk en veilig is. Maar voor iTunes Match moet je dus een creditcard hebben.

Nu vond ik dat je het ook kunt doen met een prepaid creditcard. Ik heb al heel wat zitten zoeken maar ik kan maar niet vinden of dit in België ook mogelijk is. Anders zou ik dit gewoon doen zodat ik toch iTunes Match heb. :)

Ik vond onderandere 3vcards.nl waar je online creditcard voucher kunt kopen voor een bepaald bedrag. Nu is dit wel een Nederlandse website en weet ik niet of ik de voucher dan zal kunnen gebruiken voor iTunes Match. Een Belgische site die hetzelfde aanbied vind ik niet en ook niet of je in België prepaid creditcards kunt kopen en gebruiken.

Weet iemand misschien of er in België wel zulke dingen beschikbaar zijn en of je het dan ook kunt gebruiken voor iTunes Match? Of zijn er misschien betere alternatieven, omwegen iTunes Match te activeren in België zonder dat je een creditcard moet hebben?

Alvast bedankt! :)

Edit: Ik zie net dat je bij 3vcard enkel met iDeal kunt betalen dus dat is ook geen optie voor mij...

Edit 2: Na nog wat verder zoekwerk heb ik gevonden dat je blijkbaar wel kunt betalen met je geld die je al op je apple account hebt maar dat je toch een geldige betalingsmethode moet hebben. Dit stond op de apple site: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/egZGjLBXn6aQnl0DpVSvXIq6/full.jpg

Nu dacht tof het gaat toch lukken want je kunt ook click and buy gebruiken als geldig betaalmiddel. Dus nu heb ik geprobeerd om een account op click and buy aan te maken, nu heb ik alleen nog het probleem dat ik geen code krijg via sms en dus mijn registratie niet geldig kan maken. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar zonder succes. :(
Ook op de helpdesk van click and buy kom ik niet verder dan iedere keer een Franstalig persoon aan de lijn te hebben. :(

[ Voor 24% gewijzigd door glennvho op 22-12-2011 18:23 ]

• HandySam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 22:29
Ik heb m'n iTunes match kunnen betalen met mijn resterend iTunes store credit en het ander deel via credit kaart. Maar je zal idd wss een betaalmethode moet hebben via je Apple ID om abonnementen te kunnen nemen.

Btw de dienst werkt zeer goed, ongeveer 88% van m'n liedjes zijn gematched ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb momenteel een mail gestuurd naar click and buy, dus wachten op antwoord...

Wat ik echt wel heel dom vond was dat ik gisterenavond als een contactformulier op hun site had ingevuld, je kon daar mooi kiezen voor Nederlands, dus ik mooi mijn probleem in het Nederlands uitgelegd en verzonden. Drie maal raden wat ik vandaag in mijn mailbox krijg... Juist ja een mail van hun dat ik mijn mail van gisteren naar moet vertalen in het Engels en dan doorsturen naar een emailadres dat erbij stond. Dacht ik van, komaan als je Nederlandse support aanbied op je website dan zorg je er toch ook voor dat je support kunt geven in het Nederlands! :?

Ik dus maar het probleem in het Engels uitgelegd en doorgestuurd, nu hopen op snel antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb dus antwoord gekregen op mijn mail van Click and Buy. Hierin werd er mij verteld dat ze denken mij efficiënter te helpen via de telefoon en dat ik naar een nummer moet bellen met mij mobile telefoon???

Aangezien ik weiger om terug te bellen naar hun klantendienst aan 30cent/minuut heb ik maar vriendelijk geantwoord op hun mail dat ik niet wil bellen omdat het mij teveel kost. Verder heb ik er ook in gezet dat ik geloof dat ze mij evengoed kunnen helpen via mail.

Nu ben ik eens benieuwd wat hun antwoord hierop zal zijn... Het kan nu toch niet zo moeilijk zijn om gewoon mijn account te deblokkeren zonder ik daarvoor hoef te bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ondertussen zijn we bijna een week verder en heb ik niks meer gehoord van click and buy, pfff.

Iemand enig idee of je in België ergens van die prepaid credit card's kunt vinden?