Toon posts:

HD7970 MSI lightning vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de standaard OC videokaarten die MSI in het verleden uit heeft gebracht onder de naam xx Lightning.

Aangezien de 7970 sinds vandaag officieel is gereleased, en in januari verkrijgbaar zou moeten zijn, vraag ik me twee dingen af. (1) Weet iemand hoe aannemelijk het is dat MSI ook voor dit model een standaard OC versie op de markt zal brengen (a la R6970 lightning)? (2) Wat is de beoogde ontwikkel/release tijd hiervoor? Eerste prijs vermelding van de voorganger was april 2011 (pricewatch: MSI R6970 Lightning) terwijl de standaard versie in januari was gereleased. Kan ik hieruit afleiden dat april 2012 een realistische schatting is?

Ben beetje een newbie op dit gebied, maar wil graag binnen niet al te lange tijd mijn 5870 vervangen en deze kaart lijkt me daar vrij geschikt voor :)

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34
http://semiaccurate.com/2...i-pro-cards-from-day-one/
Dit geldt alleen voor de 7950 (niet de 7970), dus het kan best dat er een 7950 maanden eerder komt dan een 7970. De 7970 versie zal inderdaad wel een tijd duren.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
De eerste maanden zal je vooral reference design videokaarten zien, hier en daar een andere koeler maar verder weinig aan gesleuteld. Zo rond het voorjaar mag je idd de 'betere' kaarten verwachten zoals dergelijke kaarten.