Toon posts:

Nut van groene laagje over Tbird core

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik m'n Tbird core moeten kuisen (met Thinner) om een nieuw laagje koelpasta te kunnen aanbrengen ipv de standaardprut op de koeler. Daarbij wreef ik behalve de koelpasta ook wat groenkleurig spul mee van de core weg. Dat spul waarvan je ook steeds wat uitgemeerd kan zien zitten op de keramiek naast de core. Wat is het nut van dit laagje ?
En kan het kwaad als daar een volgende keer weer wat van mee weggeveegd wordt ?

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
k ben niet zoŽn AMD kenner...meer een INTEL freak maar ik denk dat het een soort beschermlaagje is om te zorgen dat je bv. bij het plaatsen van een cooler geen schadelijkekrassen aanbrengt aan de core. Ik zeg al weet ik niet zeker maar lijkt mij wel het meest denkbare.
Euh wat betreft het gevolg nou doe het niet te vaak denk ik want alcohol lost het laagje op zo te horen. maar ja hoe vaak sloop je nou je cooler eraf en stop je er nieuwe coolpasta tussen 2, 3 heel misschien 4 keer. gewoon voorzichtig schoonmaken en een beetje oppassen dat je niet te hard poetst *D hij hoeft niet te blinken onder de cooler...zie je toch niets van :)
allemaal gebasseerd op eigen kennis en eigen logisch nadenken en wat ik zelf zou doen bij mijn INTELletje :z

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hij, die laag was toch de laatste laag bescherming van de core zelf? die ga je toch niet weghalen?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 20:38
Mijn Duron is half paars half "groen"!
(Hij was gebruikt, ik heb hem van RGComputers gekregen als vervanging van een andere Duron omdat ik die niet had geaccepteerd vanwege "gebruikt zijn". :( :( !!! )

Volgens mij kun je het beter laten zitten idd