Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Garcia
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23-11-2012
Onlangs stond de HTC update naar 2.3.5 en Sense 3.0 klaar voor installatie op mijn HTC Desire S. Door één of andere onhandige actie van mij is de update afgebroken, nog voor hij daadwerkelijk was uitgevoerd. Echter nu krijg ik de update niet meer te zien. Als ik hem handmatig wil laten uitvoeren (Instellingen --> Over de Telefoon --> Software updates) verschijnt de melding "De telefoon is up-to-date. Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon". Er moet toch ergens een "vinkje" staan die ik weer uit moet kunnen zetten om de update opnieuw te kunnen starten?

Ik heb al contact gehad met HTC en die zeggen dat ik een "back to factory defaults" moet doen, maar zoals iedereen zich wel kan voorstellen gaat mijn voorkeur daar niet naar uit.

Iemand een idee?

There will always be someone smarter than me. Don't just assume you're it.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:49

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Kun je niet gewoon de .exe van de 2.3.5 op je computer draaien en dan je telefoon aan de PC hangen?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Garcia
Zou wel willen, maar waar kan ik de .exe vinden? HTC heeft hun update site tegenwoordig "verstopt" volgens mij.

• Garcia
Niemand?

• Garcia
Dank! Is dit de gehele update? Dus inclusief Sense 3.0?

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True