Wireless adapter ineens verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34
Begin deze week klapte ik het scherm van mijn laptop dicht, nadat ik mijn scherm weer open klapte kwam mijn laptop niet meer uit de standby. Als actie daarop heb ik mijn laptop helemaal uitgezet en opnieuw opgestart met als gevolg dat mijn wireless adapter verdwenen was. Het ledje brand niet meer en apparaat beheer herkent hem ook niet meer. Om mijn adapter te testen heb ik hem in een andere laptop getest waar hij het wel gewoon deed, omdat ik bang was dat er ergens iets niet goed in Windows zat heb ik zelfs Windows opnieuw geïnstalleerd zonder enig resultaat :(

Het lijkt er dus op dat mijn pci slot ineens is overleden, maar misschien herkennen tweakers dit probleem wel, en ligt de oorzaak ergens anders? :)

BlaBlaBla

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

Welke laptop, welke WLAN kaart?

Info info info, we kunnen zo weinig zonder :P .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Strider
D4NG3R schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:34:
Welke laptop, welke WLAN kaart?

Info info info, we kunnen zo weinig zonder :P .
Sorry,

- Asus F3Tc (Win 7)
- Atheros PCI-E wireless kaartje.

BlaBlaBla

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

Kan je eventueel de WLAN kaart uit je andere laptop in die F3Tc zetten? Als die ook niet wil functioneren denk ik dat het moederbord (of IIG de aansluiting + aansturing) gaar is..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Kijk eens in de bios, schakel eens dat kaartje uit en aan, misschien wilt ie niet fatsoenlijk starten...

• Strider
Beide geprobeerd, ik heb zelfs een keer mijn bios geflashed, maar windows herkent nog steeds niets :/

BlaBlaBla

• Bartjezz
Kijk eens of je met een progje je pci-specs kunt uitlezen.

• Strider
Bartjezz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:17:
Kijk eens of je met een progje je pci-specs kunt uitlezen.
Ik zou eigenlijk niet eens weten welk progje dat kan? Heb jij er ooit 1 gebruikt?

BlaBlaBla

• Bartjezz
http://www.sisoftware.net/

Hier kun je in ieder geval mee uitlezen of eventuele andere pci-apparaten nog wel werken...

• Strider
Bartjezz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:10:
http://www.sisoftware.net/

Hier kun je in ieder geval mee uitlezen of eventuele andere pci-apparaten nog wel werken...
In Sisoft heb ik eigenlijk alleen kunnen vinden dat er een PCI slot available was, verder niets bijzonders.

BlaBlaBla

• Strider
Sjonge jonge, gisteren een wireless usb adapter besteld, plug ik hem zojuist in mijn pc zie ik dat mijn interne wireless adapter ineens weer in mijn apparaat beheer staat 8)7

BlaBlaBla

Pagina: 1