Toon posts:

UPC/Chello Failliet. Hoe lang duurt het nog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
UPC is in grote geldnood.
De beurskoers is inmiddels onder de F7 gedaald.
In Amsterdam was met de gemeente Amsterdam een segmentatiedatum van 1 oktober 2000 afgesproken. Die is niet gehaald.
UPC houdt zich wederom niet aan zijn afspraken en wordt tot nog toe door niemand op de vingers getikt.

Door ernstig geldgebrek is er gerede kans dat UPC binnen 1 of 2 jaar het loodje legt.

Misschien kunnen we de kabel dan weer voor een appel en een ei terug kopen, en open stellen voor elkaar beconcurrerende providers. Dus 'gewoon' kunnen kiezen tussen bArt , xs4all en vele anderen.

(wie is het met me eens ? misschien kunnen we een inzameling houden ...)

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 16:40 schreef maarten- het volgende:
[..[Misschien kunnen we de kabel dan weer voor een appel en een ei terug kopen, en open stellen voor elkaar beconcurrerende providers. Dus 'gewoon' kunnen kiezen tussen bArt , xs4all en vele anderen.[..]
Je vergeet Casema em bART is gestopt. :D

Ik denk dat het nooit zo ver zal komen dat de kabel voor een appel en een ei verkocht wordt. UPC heeft namelijk een moedermaatschappij en die zal dit dan wel allemaal krijgen. Te vergeefse hoop voor je.

Lijkt met wel leuk als Casema (= France Telecom) falliet gaat. :9~

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:38
Ja, klopt, ze zitten diep in de schulden... Het abo geld van Chello wordt ook duurder, mag ik eigenlijk niet zeggen maarja...:P Een insider heeft me verteld dat het 10 gulden per maand duurder wordt... Ik hoop dat het niet waar is, maar het zal wel weer...

Verwijderd

Sorry for u guys, Chello/UPC gaat niet failliet... Al dit verlies is ingecalculeerd...

Maar wees bleij met dit soort initiatieven... Als iemand als Chello er niet was geweest dan zaten we nu allemaal nog via een 56k6 modem te internetten...

Denken jullie dan echt dat KPN met ADSL was gekomen?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 maart 2001 18:21 schreef achappey het volgende:
Sorry for u guys, Chello/UPC gaat niet failliet... Al dit verlies is ingecalculeerd...
Onjuist

'Ze' hebben nog niet zo lang geleden met een kennelijk vooruitziende blik aandelen ingekocht of zoiets voor zo'n F8

Zelfs daar wordt dus nu 'verlies' op geleden.

Gaat zo door. Ik wordt steeds optimistischer.

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 18:36 schreef maarten- het volgende:

[..]

Onjuist

'Ze' hebben nog niet zo lang geleden met een kennelijk vooruitziende blik aandelen ingekocht of zoiets voor zo'n F8

Zelfs daar wordt dus nu 'verlies' op geleden.

Gaat zo door. Ik wordt steeds optimistischer.
Chello is investeren in de toekomst... Er moet veel gekocht en geinvesteerd worden zodat ze veel mensen kunnen/zullen bereiken... Veel kabelmaatschappijen worden opgekocht en wordt veel geld gepompt in de infrastuctuur...

Internet/Telecom is nou eenmaal de toekomst.. Ook al gaat het nu slecht met de beurs... Believe me :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 maart 2001 22:39 schreef achappey het volgende:

[..]

Chello is investeren in de toekomst... Er moet veel gekocht en geinvesteerd worden zodat ze veel mensen kunnen/zullen bereiken... Veel kabelmaatschappijen worden opgekocht en wordt veel geld gepompt in de infrastuctuur...

Internet/Telecom is nou eenmaal de toekomst.. Ook al gaat het nu slecht met de beurs... Believe me :)
Misschien kan het volgende jouw beeld mbt eea nuanceren?

http://www.computable.nl/artikels/binnlan1/n0301sbk.htm

En kun je ook zien dat dit bedrijf zonder scrupules te werk gaat (=over lijken gaat/zich probeert te verrijken ten koste van anderen)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ondanks alle ellende met trage verbindingen, uitvallende newsservers, haperende mailservers, offlinegaande dns servers, overbelaste routers, incompetente helpdeskmedewerkers en waterdrinkende directeuren, zou ik Chello niet graag failliet zien. Ik wil echt niet terug naar de ouwe KPN 'wij zijn echt geen monopolistische afzetters' Telecom tikken :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 06:11 schreef maarten- het volgende:

[..]

Misschien kan het volgende jouw beeld mbt eea nuanceren?

http://www.computable.nl/artikels/binnlan1/n0301sbk.htm

En kun je ook zien dat dit bedrijf zonder scrupules te werk gaat (=over lijken gaat/zich probeert te verrijken ten koste van anderen)
Mensen (Nederlanders) zijn nog duidelijk onbekend met dit fenomeen... Ze denken dat een bedrijf gewoon goed moet draaien en winst moet moeken om gezond te zijn...

Het brein in Amerika heeft dit voorspeld en uitgestippeld.. Tis waar dat hun ook niet wisten hoe dit uit ging pakken in Nederland (Europa) en bovendien konden ze ook de beurskrach niet aan zien komen...

Dat wil niet zeggen dat dit soort acties gewoon nodig zijn voor toekomstig breerband internet en digitale tv.... Nogmaals: Wij moeten bleij zijn met dit soort initiatieven anders zaten wij nog allemaal aan monopolist KPN onze tikken te betalen over een 56k lijntje...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 maart 2001 07:07 schreef Jotti het volgende:
Ondanks alle ellende met trage verbindingen, uitvallende newsservers, haperende mailservers, offlinegaande dns servers, overbelaste routers, incompetente helpdeskmedewerkers en waterdrinkende directeuren, zou ik Chello niet graag failliet zien. Ik wil echt niet terug naar de ouwe KPN 'wij zijn echt geen monopolistische afzetters' Telecom tikken :(
OKE !!!

Laten we dan als actieve en betrokken gebruikers bedrijven zoals Cistron (financieel) steunen, misschien dmv aandelen of leningen!

WIE DOET ER MEE ???

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 maart 2001 08:20 schreef maarten- het volgende:

[..]

OKE !!!

Laten we dan als actieve en betrokken gebruikers bedrijven zoals Cistron (financieel) steunen, misschien dmv aandelen of leningen!

WIE DOET ER MEE ???
NIEMAND?

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
Op vrijdag 23 maart 2001 08:20 schreef maarten- het volgende:

WIE DOET ER MEE ???
ik niet !!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 maart 2001 21:53 schreef muts het volgende:

[..]

ik niet !!!!
Ook geen klein mutsje (met Euro's)?

Verwijderd

Ik hoop niet dat ze failliet gaan, ze doen het hier weer goed.
Pagina: 1