Ik heb een php formulies geschreven voor een login maar ik wil dat er niet gwn een button waar login in staat ik wil het vervangen door een afbeelding
Dit is het script
allen heeft hij dan deze error
Parse error: syntax error, unexpected '/' in /home/mndolf/domains/dolfgames.eu/public_html/account/login.php on line 97
line 97 is
wat is er fout aan
en hoe maak ik de input box voor gebruikersnaam en wachtwoord geen gwn een tekst box is maar dat het vervangen wordt door een afbeelding bevoorbeeld image_input.gif
haha wat stom had iet er onder gezet wat er niet hoorde en
het moest geen sumbit zijn maar Login
Maar de andere vraag hoe vervang ik een tekstbox met een image
Gewoon op de zelfde manier ???
Dit is het script
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| // inlogformulier echo "<form action=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=inloggen\" method=\"post\"> <table> <tr><th colspan=\"2\">Login</th></tr> <tr><td>Gebruikersnaam</td><td><input type=\"text\" name=\"inlognaam\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td>Wachtwoord</td><td><input type=\"password\" name=\"passwoord\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td></td><td><input type=\"image\" name=\"sumbit\" src=\"image_button_login.png\" value=\"Inloggen\"></td></tr> <tr><td></td><td><a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Register</a></td></tr> </table></form>"; |
allen heeft hij dan deze error
Parse error: syntax error, unexpected '/' in /home/mndolf/domains/dolfgames.eu/public_html/account/login.php on line 97
line 97 is
code:
1
| <tr><td></td><td><input type=\"image\" name=\"sumbit\" src=\"image_button_login.png\" value=\"Inloggen\"></td></tr> |
wat is er fout aan
en hoe maak ik de input box voor gebruikersnaam en wachtwoord geen gwn een tekst box is maar dat het vervangen wordt door een afbeelding bevoorbeeld image_input.gif
haha wat stom had iet er onder gezet wat er niet hoorde en
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| // inlogformulier
echo "<form action=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=inloggen\" method=\"post\">
<table>
<tr><th colspan=\"2\">Login</th></tr>
<tr><td>Gebruikersnaam</td><td><input type=\"text\" name=\"inlognaam\" size=\"15\"></td></tr>
<tr><td>Wachtwoord</td><td><input type=\"password\" name=\"passwoord\" size=\"15\"></td></tr>
<tr><td></td><td><input type=\"image\" name=\"Login\" src=\"image_button_login.PNG\" value=\"Inloggen\"></td></tr>
<tr><td></td><td><a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Register</a></td></tr>
</table></form>"; |
het moest geen sumbit zijn maar Login
Maar de andere vraag hoe vervang ik een tekstbox met een image
Gewoon op de zelfde manier ???
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 15:34 ]