Mijn moederbord heeft de geest gegeven, daarom heb ik een nieuw moederbord + proc aangeschaf. Op het oude systeem draaide ik windows 7. Nu heb ik op een andere HD windows 7 weer geïnstalleerd omdat op de oorspronkelijke HD nog files staan die ik nodig heb. Maar als ik nu in het nieuwe systeem op de oude HD de oude windows 7 partitie wil benaderen dan zie ik alleen System Reserved staan en ook dat er data op de partitie staat, maar ik zie vervolgens geen files. Ook de optie show hidden files haalt niets uit. Hoe kan ik de data op die partitie benaderen?
Weet je wel heel zeker dat je moederbord de geest heeft gegeven en niet je hardeschijf? Normaal gesproken moet je, je data er gewoon af kunnen halen. En anders even onder schijf beheer kijken of de partite/schijf wel herkent wordt.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Ja want de oude HD had drie partities, de andere twee zijn gewoon benaderbaar en ook geen systeem partities. Alleen de oude C partitie is niet benaderbaar.
Dat 1 partitie niet werkt, wil niet zeggen dat je MB naar de knoppen is. Als er een bad sector zit op je C partitie, start hij daar niet meer van op. Kan dus ook je HD zijn.
Wat ik denk dat hij bedoeld is dat zijn C partitie werkte toen zijn oude moederbord nog leefde en nu met het nieuwe moederbord+processor de c partitie niet meer werkt(benaderbaar is) dus ik denk dat de harde schijf is uitgeslotenbarry457 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:44:
Dat 1 partitie niet werkt, wil niet zeggen dat je MB naar de knoppen is. Als er een bad sector zit op je C partitie, start hij daar niet meer van op. Kan dus ook je HD zijn.
Misschien heb je geen rechten om die partitie te beheren? maar verder geen idee eigenlijk
@julianbtje --> dat is precies wat ik probeer te zeggen.
Op beide systemen was ik de enige gebruiker en dus administrator, dus de rechten zou ik moeten hebben.
Op beide systemen was ik de enige gebruiker en dus administrator, dus de rechten zou ik moeten hebben.
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:24 ]
Hoe groot is die partitie die je wilt benaderen, waarvan je denkt dat het C: is? Want als er echt niets staat, zou ik eerder denken aan de 100 MB partitie die standaard aangemaakt wordt voor de bootloader van Windows 7.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1