Ok dames en heren, ik zit dus in dubio. Eigenlijk tussen de HTC Desire HD en Samsung Galaxy S. Wat dus mijn eigen/wensen zijn:
-Liefst 8MP camera
-Officiele update naar Android 4.0 ICS (geoptimaliseerd, dus niet traag)
-Enigzins duurzame batterij (niet binnen halve dag leeg met normaal gebruik)
-Snelle processor
-Liefst AMOLED scherm
Dus waarom in dubio: de Desire HD heeft "maar" een 1GHz processor, geen AMOLED, kortere accuduur, 8MP camera, en een officiele update naar 4.0 ICS. Bovendien ongeveer 60 euro duurder.
De Galaxy S Plus heeft weer een 1,4GHz processor, een AMOLED scherm, maar 5MP camera, langere accuduur maar voor zover ik weet GEEN officiele update naar 4.0 ICS.
Dus wat ik eigenlijk zoek: een Android telefoon voor rond de 300 euro, 8MP camera of vergelijkbaar, redelijke accuduur, een officiele 4.0 ICS update in het verschiet, dual-core cpu of vergelijkbaar met de 1,4GHz processor van de Galaxy S Plus en evt .een AMOLED scherm. Dus mijn vraag is, bestaat de telefoon die aan mijn wensen voldoet?
Google Nexus S ook nog naar gekeken, maar die is amper meer te leveren.
Enorm bedankt
-Liefst 8MP camera
-Officiele update naar Android 4.0 ICS (geoptimaliseerd, dus niet traag)
-Enigzins duurzame batterij (niet binnen halve dag leeg met normaal gebruik)
-Snelle processor
-Liefst AMOLED scherm
Dus waarom in dubio: de Desire HD heeft "maar" een 1GHz processor, geen AMOLED, kortere accuduur, 8MP camera, en een officiele update naar 4.0 ICS. Bovendien ongeveer 60 euro duurder.
De Galaxy S Plus heeft weer een 1,4GHz processor, een AMOLED scherm, maar 5MP camera, langere accuduur maar voor zover ik weet GEEN officiele update naar 4.0 ICS.
Dus wat ik eigenlijk zoek: een Android telefoon voor rond de 300 euro, 8MP camera of vergelijkbaar, redelijke accuduur, een officiele 4.0 ICS update in het verschiet, dual-core cpu of vergelijkbaar met de 1,4GHz processor van de Galaxy S Plus en evt .een AMOLED scherm. Dus mijn vraag is, bestaat de telefoon die aan mijn wensen voldoet?
Google Nexus S ook nog naar gekeken, maar die is amper meer te leveren.
Enorm bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door El_Bandito op 22-12-2011 13:13 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD