Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Ok dames en heren, ik zit dus in dubio. Eigenlijk tussen de HTC Desire HD en Samsung Galaxy S. Wat dus mijn eigen/wensen zijn:

-Liefst 8MP camera
-Officiele update naar Android 4.0 ICS (geoptimaliseerd, dus niet traag)
-Enigzins duurzame batterij (niet binnen halve dag leeg met normaal gebruik)
-Snelle processor
-Liefst AMOLED scherm

Dus waarom in dubio: de Desire HD heeft "maar" een 1GHz processor, geen AMOLED, kortere accuduur, 8MP camera, en een officiele update naar 4.0 ICS. Bovendien ongeveer 60 euro duurder.

De Galaxy S Plus heeft weer een 1,4GHz processor, een AMOLED scherm, maar 5MP camera, langere accuduur maar voor zover ik weet GEEN officiele update naar 4.0 ICS.

Dus wat ik eigenlijk zoek: een Android telefoon voor rond de 300 euro, 8MP camera of vergelijkbaar, redelijke accuduur, een officiele 4.0 ICS update in het verschiet, dual-core cpu of vergelijkbaar met de 1,4GHz processor van de Galaxy S Plus en evt .een AMOLED scherm. Dus mijn vraag is, bestaat de telefoon die aan mijn wensen voldoet?

Google Nexus S ook nog naar gekeken, maar die is amper meer te leveren.

Enorm bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door El_Bandito op 22-12-2011 13:13 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-11 17:30
welke je ook kiest, als je verwacht ooit Custom roms te gaan draaien moet je er rekening mee houden dat de desire HD een veel populairder toestel is als de galaxy s plus (welke dus NIET direct roms van de normale GS kan draaien)

daarnaast, de galaxy toestellen hebben over het algemeen beter geluid (over koptelefoon), waar de desire HD een betere camera en een flitser heeft.

daarnaast heeft de desire HD 756 mb ram, waar de galaxy s plus maar 512 mb heeft. en geheugen daar merk je een stuk meer van dan van die 0.4 ghz (waar je de desire HD ook op kan laten draaien zonder problemen)

dusja, t is maar net wat je wilt. ik vind persoonlijk de software van samsung erg lelijk, en de toestellen van HTC mooier. maar dit zijn iig punten waar je qua internals rekening mee kan houden :P

android since G1.

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 16:24
SE Arc S ? afgaande op het bericht op de FP krijgt deze in maart al een ICS update.

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Bedankt voor je reply. Ik zit ook sterk te denken aan de Nexus S.

@StarC: te duur :)

[ Voor 14% gewijzigd door El_Bandito op 22-12-2011 20:36 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD