Zo werkt het dus niet. je hebt zelf duidelijk geen onderzoek gedaan.CDA441 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:18:
Ik heb de volgende specs:
Intel E5300 @2,60GHz
Asus P5KPL/EPU
4GB DDR2 800MHz
Ik zou graag mijn cpu willen overclokken, maar ik weet niet wat de muur is als deze op stock al 33°C draait.
Hebben jullie een idee wat de muur is zodat deze nog stabiel draait en niet teveel warmte afgeeft?
+ Hoe overclock ik eigenlijk? Ik zie geen enkele how-to uitleg met afbeeldingen etc...
Alvast bedankt voor jullie hulp
http://www.wikihow.com/Overclock-a-PC , eerste hit op google!
Kansloos topic.
Er wordt verwacht dat je wat meer moeite doet hier op Tweakers. Lees eens wat topics door en google eerst zelf eens wat en kom dan terug met je specifieke vragen.CDA441 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:18:
Ik heb de volgende specs:
Intel E5300 @2,60GHz
Asus P5KPL/EPU
4GB DDR2 800MHz
Ik zou graag mijn cpu willen overclokken, maar ik weet niet wat de muur is als deze op stock al 33°C draait.
Hebben jullie een idee wat de muur is zodat deze nog stabiel draait en niet teveel warmte afgeeft?
+ Hoe overclock ik eigenlijk? Ik zie geen enkele how-to uitleg met afbeeldingen etc...
Alvast bedankt voor jullie hulp
Kijk eens in 't juiste subforum: Overclocking & Tweaking
De FAQ daar: Overclocking & Tweaking FAQ staat al boordevol info om je op weg te helpen.
De FAQ daar: Overclocking & Tweaking FAQ staat al boordevol info om je op weg te helpen.
Mee eens met hierboven, en er Zihn topics zat over jou generatie proc.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Inderdaad is Overclocking & Tweaking FAQ een mooi startpunt.
Overclocken begint met het snappen waar je mee bezig bent. Dus geen stap-voor-stap handleiding, maar weten wat je doet. Een faq kan daar inderdaad goed bij helpen.
Overclocking & Tweaking is inderdaad de plaats waar vragen over overclocking thuis horen, maar ga je eerst eens inlezen en ga het gewoon proberen. Als je dan tegen problemen aan loopt kun je gewoon daar in de specifieke topics je vragen kwijt.
Succes.
Overclocken begint met het snappen waar je mee bezig bent. Dus geen stap-voor-stap handleiding, maar weten wat je doet. Een faq kan daar inderdaad goed bij helpen.
Overclocking & Tweaking is inderdaad de plaats waar vragen over overclocking thuis horen, maar ga je eerst eens inlezen en ga het gewoon proberen. Als je dan tegen problemen aan loopt kun je gewoon daar in de specifieke topics je vragen kwijt.
Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()