• robinfaas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-02 09:32
Goedemorgen,

Ik werk in een grote elektronica winkel en ik vroeg me het volgende af:

De galaxy tabs bieden in de 'samsung apps' applicatie een zogenaamde retail modus aan. (de 'retail mode' applicatie) Wanneer je die installeert gaat het scherm niet uit wanneer hij niet wordt gebruikt, maar laat hij informatie over zichzelf zien. Dit is natuurlijk onwijs handig voor showroom-modellen.

Ik heb vandaag al een behoorlijke tijd gezocht naar een soortgelijke functie voor andere tablets en ik kan die eigenlijk niet vinden. Ook kan ik geen alternatieven vinden. (bijv. een screensaver waar je zelf foto's in kunt zetten)

Vraag: heeft er iemand een tip om toch een soortgelijke functie op andere tablets te zetten?

Alvast heel erg bedankt,
Robin.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:41
Volgens mij is dat gewoon een App en kan je instellen dat het scherm niet uit moet gaan als hij aan de stroom hangt.

En volgens mij is dit de app:
http://www.engadget.com/2...akes-its-debut-on-a-gala/

What a fine day for Science! | Specs

• robinfaas
Dat is inderdaad de app die ik op de Galaxy tabs heb geïnstalleerd. Heel makkelijk te downloaden uit samsungs eigen app-store, maar ik zoek nu dus een soortgelijke functie op andere tablets, zoals de Asus TF101 of Aser A500..

Alvast bedankt!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
APK installeren op een andere tablet?

https://discord.com/invite/tweakers

• robinfaas
redfoxert schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:29:
APK installeren op een andere tablet?
Dat zou wel lukken, maar dan laat m'n transformer (bijvoorbeeld) functies zien die alleen op de galaxy zitten :)

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
2 andere opties buiten een app om:
  1. Slideshow/powerpoint/photoframe app installeren en zelf plaatjes maken met informatie (prijs kun je b.v. op die manier ook invoegen) en screenshots en die als diashow laten draaien.
  2. Met een (eenvoudig) videobewerkingsprogramma je een filmpje maken met informatie en die repeat laten afspelen. Of misschien heeft de fabrikant zelf reclamefilmpjes of zijn er van derden interessante hands-on videos te vinden.
Pagina: 1