nieuws: Bedrijf introduceert stevige smartphone met Android en Windows
Zin 2 zegt: android aanwezig, evenals CE 6.0.
Zin 3 zegt: mogelijk om winmo 6.5 te draaien: maar zegt niets over de aanwezigheid ervan.
Ofwel er zijn 2 os-en aanwezig, en de optie bestaat om een 3e te gebruiken, ofwel de laatste zin mag wat duidelijker geformuleerd i.m.o.
Ik zou er dan ook van maken "Daarnaast kan er gekozen worden voor een rfid-lezer of een barcodescanner".
Zin 1 zegt: 3 os aanwezig.Opvallend genoeg heeft de rugged smartphone drie besturingssystemen aan boord; Android 2.3 is aanwezig, maar ook Windows CE 6.0. Verder is het mogelijk om Windows Mobile 6.5 te draaien, dat gebaseerd is op Windows CE
Zin 2 zegt: android aanwezig, evenals CE 6.0.
Zin 3 zegt: mogelijk om winmo 6.5 te draaien: maar zegt niets over de aanwezigheid ervan.
Ofwel er zijn 2 os-en aanwezig, en de optie bestaat om een 3e te gebruiken, ofwel de laatste zin mag wat duidelijker geformuleerd i.m.o.
Ik vind de 2e zin eveneens enigszins ongelukkig geformuleerd. Door te zeggen "je kunt kiezen voor een rfid EN barcode" lijkt het er namelijk op of je voor beide tegelijk kunt kiezen; iets dat de 3e zin expliciet tegenspreekt.Tegen een meerprijs is 3g-ondersteuning beschikbaar. Daarnaast kan er gekozen worden voor een rfid-lezer en een barcodescanner. Het is echter niet mogelijk om een rfid-lezer en een barcodescanner tegelijk geïnstalleerd te hebben.
Ik zou er dan ook van maken "Daarnaast kan er gekozen worden voor een rfid-lezer of een barcodescanner".
[ Voor 49% gewijzigd door Eagle Creek op 22-12-2011 09:51 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~