Toon posts:

Ipod video classic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb een groot probleem. Ik heb een ipod video classic die van de week ineens ermee kapte toen ik m aansloot op mijn laptop. Helaas ook geen back up dus waarschijnlijk 40GB aan muziek kwijt......

Maar wanneer ik mijn ipod nu aanzet geeft ie wel bij instellingen aan dat er ongeveer 40Gb van de 80Gb is gebruikt. Hij geeft alleen niet aan dat het muziek is maar zet het weg onder overige bestanden. Maar het staat er dus wel nog op!! (heb verder niks anders op de ipod staan, qua foto's etc dus het moet echt de muziek zijn)

Wanneer ik m nu aansluit op de laptop krijg ik een melding dat ik de ipod moet herstellen etc. Maar dan weet ik zeker dat alles eraf ligt.
Ik kan de Ipod dus wel inkijken maar kan er verder geen muziek opzetten of luisteren omdat ie aangeeft dat er geen muziek opstaat.

Heeft iemand enig idee of en hoe ik deze muziek nog terug kan krijgen??? Heb al Sharepod en Itunes en Touchcopy al geprobeerd maar daar kan ik niks mee omdat dit puur voor het overzetten is en niet om de harde schijf te controleren en eventueel te repareren.
Ik heb me er al bij neer gelegd dat ik waarschijnlijk een nieuwe Ipod moet kopen maar ik zou er wel erg veel voor over hebben om mijn muziek terug te vinden......

Alvast bedankt voor alle reacties!!

• Kyletk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 13:53
Stel ik toch voor om eens een kennis met een mac op te zoeken, die doet vaak niet moeilijk over zoiets als herstellen.
Uit mijn ervaring toch ^^

Verder veel succes!