• jmjap
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 22:08
Hallo,

Ik heb 2 GTX 560 in sli maar vroeg me af hoe kan ik er 1 uitzetten( voor als ik niet gamen) want het is onzin om beide te gebruiken voor internetten enz enz... Groeten

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Wanneer de 2e kaart niet wordt gebruikt gaat ie op langzamere snelheden draaien en verbruikt ie 'maar' 20W.
Helemaal uitzetten kan helaas niet terwijl je computer aanstaat (hij zal er dan uit moeten).

• jmjap
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 22:08
ow oke 20 W is ook prima :P wil niet dat de rekening van stroom na mijn 480 nog eens omhoog gaat(voor mijn ouders).

bedankt voor het snelle antwoord!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:11
mitsumark schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:49:
Wanneer de 2e kaart niet wordt gebruikt gaat ie op langzamere snelheden draaien en verbruikt ie 'maar' 20W.
Helemaal uitzetten kan helaas niet terwijl je computer aanstaat (hij zal er dan uit moeten).
In SLI schakelen kaarten nog altijd niet terug op een lagere clocksnelheid. Dat werkt alleen bij een enkele kaart.

@ TS, als je stroom wilt besparen, verkoop je een van de 560's gewoon door. Met andere woorden: wat jij wilt is niet mogelijk ;)

Jij bedoeld met 480 de GTX480 neem ik aan? Je weet dat de GTX560's in SLI ongeveer net zo veel, al dan niet meer verbruiken dan een enkele GTX480? Zoals ik al zei, verkoop gewoon een van die 560's door. Heb er zelf ook maar eentje, en dat gaat prima, kan met iedere recente game prima mee komen

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 21-12-2011 22:08 ]