Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies computer aanschaf

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een nieuwe computer aanschaffen budget max. 900 euro excl. Windows.

Wat ik doe is:

Internetten
E-mailen
Veel downloaden (muziek)
Lichte foto bewerking

Wat ik verder wil is het volgende:

1 harde schijf voor Windows en programma's
1 harde schijf voor Data en downloads
1 harde schijf Muziek
1 harde schijf voor automatische back-up

3 van de vier schijven heb ik hier in huis liggen en momenteel gewoon in gebruik.

Daarnaast wil ik twee dvd branders erin hebben zitten.

Nu is mijn vraag wat voor componenten raden jullie mij aan?

Zat ook te denken aan een minimaal Pentium Intel Core I5, 2500 mhz of een I 7.

Behuizing moet groot genoeg zijn om er eventueel nog een SSD schijf in te plaatsen met deze vier Sata schijven en twee branders.

Voor wat betreft moederbord wil ik aan de achterkant minimaal 6 usb 2 hebben en 2 usb 3. Wlan erop zou mooi zijn maar geen verplichting

Voor wat kast betreft het liefst vier USB aansluitingen voor en de mogelijkheid om een kop telefoon aan te sluiten.

Als het kan regio Utrecht een winkel, maar eventueel online kan ook maar heeft niet mijn voorkeur.

Eventueel een zevende Sata aansluiting zal plaatsvinden via een PCI kaart. Maar als er moederborden zijn met 8 Sata aansluitingen zou het nog mooier zijn.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Ik zou hier even kijken als ik jou was: *LET OP* - Wat moet ik kopen

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:14:

Als het kan regio Utrecht een winkel, maar eventueel online kan ook maar heeft niet mijn voorkeur.
Als dit jouw voorkeur heeft, waarom ga je dan niet naar een computerzaak in de buurt en plemp je daar je lijst neer?

Hier op GoT verwachten wij enig vooronderzoek, en daarbij horen vragen over wat moet ik kopen of iets dergelijks in het daarvoor bestemde BBG topics.
Voor de rest, succes.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.