Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dochter heeft sinds twee weken een nieuwe BB 9810 Torch. Nu wil het geval dat de BB om de haverklap bevriest: dan wil ze wat doen en opeens reageert NIETS meer... Dat gebeurt meerdere keren per dag. En soms gaat er daardoor ook wel eens wat mis omdat je dan ff te vaak ergens op drukt en de BB vervolgens dingen gaat doen die je niet wilt. Zwaar irritant. Zo belde ze zonet iemand die ze helemaal niet wilde bellen en vervolgens kon ze niet ophangen omdat de foon bevroren was! Dan kan je wel wachten totdat hij weer verder gaat, maar dan betaal je wel gesprekskosten, dus... moet de batterij er snel maar weer uit...

Is dit een probleem dat iemand bekend voorkomt? Is er wat simpels aan te doen of is dit een geval van terug naar de winkel?

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:59
Software update, had ik met mijn bold 9900 ook!

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 13:06
Ik heb hetzelfde probleem met de laatste software versie (7.0.0 2406)

Verwijderd

Topicstarter
r.pellemans schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:36:
Ik heb hetzelfde probleem met de laatste software versie (7.0.0 2406)
O, ok, dan hoef ik die dus niet te proberen... :|

• spriggan_be
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-12-2017
Dit komt meestal omdat compressie aanstaat.

opties >> toestel >> opslag >> compressie afvinken

normaal zou het probleem moeten opgelost zijn.

ASUS Crosshair III Formula RoG AM3 || AMD PHENOM 2 955 BE || Sapphire HD4870 512 mb GDDR5 PCI-E || Corsair Dominator 2 x 2 GB DDR III 1600 || Samsung Spinpoint 600 GB Sata HD + Seagate HD 750 GB || X-Fi Platinum Fatal1ty Champion || Thermaltake Toughpower