• Tanarus
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-12-2025
Beste forum leden,

Ik ben een beetje een noob op het gebied van netwerken etc. Heb zojuist een popcorn hour a300 aangeschaft en ben deze aan het installeren. Nu is hij aangesloten op het netwerk, heb ook toegang tot internet, echter als ik hem via mijn computer via het netwerk wil benaderen, vraagt deze om een wachtwoord. Ik kan nergens in de handleidingen van Popcorn Hour hier een antwoord op vinden. Wat doe ik verkeerd? Of wat moet ik instellen om dit werkend te krijgen?

Alvast bedankt,

Groeten Ralf

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT, Ralf! :)

Voordat je actief gaat posten, wil ik je eerst vragen faq "beleiddoor" te nemen en dan te letten op de 'Quickstart'.

Op dit moment open je namelijk gewoon een topic waarin de vraag 'gedropt' wordt. Ons forum heeft geen 'helpdeskkarakter' dus zien we graag een wat uitgebreidere topcistart, zodat we je kunnen helpen bij het vinden van het antwoord.

Daarnaast hebben we een hele mooie zoekfunctie, waar mogelijk het antwoord al te vinden is.
heb je al gezicht naar username + password voor jouw popcorn via de zoekfunctie en/of google?

Deze gaat voor nu even op slot. Wil je het opnieuw proberen, doe dat dan met behulp van de Quickstart!

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.