Momenteel ben ik bezig om een extensie voor Google Chrome te schrijven. Hierbij maak ik gebruik van een background page (Background Pages). Deze gebruik ik om de communicatie tussen een browser action (Browser Actions) en een Node.JS server te verzorgen. Dit gaat allemaal goed, zolang ik de background page ook daadwerkelijk in een tab in de browser heb geopend. Zodra dit niet het geval is, valt ook al zijn functionaliteit weg. De background page doet dus niet waar hij voor gemaakt is.
In manifest.json staat de volgende declaratie:
Via Google heb ik hier niets over kunnen vinden. Vaak gaan de pagina's over de ontdekking van background pages door verwonderde gebruikers of iets wat daar op lijkt. Kan iemand mij een zet in de goede richting geven?
PS: ik twijfelde of dit topic hier of in Webdesign, Markup & Clientside Scripting moest komen te staan, omdat het niet daadwerkelijk een echte website betreft. Hopelijk heb ik goed gegokt.
JSON:
1
| "background-page": "background.html" |
Via Google heb ik hier niets over kunnen vinden. Vaak gaan de pagina's over de ontdekking van background pages door verwonderde gebruikers of iets wat daar op lijkt. Kan iemand mij een zet in de goede richting geven?
PS: ik twijfelde of dit topic hier of in Webdesign, Markup & Clientside Scripting moest komen te staan, omdat het niet daadwerkelijk een echte website betreft. Hopelijk heb ik goed gegokt.