Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 12:46
Hallo allemaal, ik heb net een samsung galaxy s plus binnen, en ik vroeg me af hoe het precies zit met het opladen, in het instruktie boekje staat eerst opladen dan pas gebruiken, heb hem nu ook aan de lader maar nog niet aangezet.

Hoe lang kan ik hem het beste aan de lader laten? Of toch eerst helemaal de accu leegmaken en dan pas opladen?

Thanks. :)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:07
Naar mijn ervaring maakt het eigenlijk allemaal niet zo heel veel uit. Ik gebruik mijn telefoons altijd direct en die gaan na een jaar ook nog steeds evengoed op dezelfde batterij mee. Overigens drain ik mijn telefoons nooit helemaal tot het uiterste, en laad deze regelmatig op.

Maar wat het beste is, gewoon gebruiken en er plezier van hebben :). Een nieuwe batterij kost je ongeveer 20 euro, dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken.

Verwijderd

Ik heb het batterij-gedeelte nooit echt helemaal begrepen bij Smartphones,
de ene zegt dit om te calibreren, de ander zegt het zó te verlengen (het leven).
Ik zou het gewoon aan de lader trappen en aan de status op het scherm kun
je zien HOEVER deze is opgeladen en wanneer de stekker eraf mag. Nooit
eerst helemaal leeggooien, slecht voor je accu.

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
mhpwolf schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:06:
Hallo allemaal, ik heb net een samsung galaxy s plus binnen, en ik vroeg me af hoe het precies zit met het opladen, in het instruktie boekje staat eerst opladen dan pas gebruiken, heb hem nu ook aan de lader maar nog niet aangezet.

Hoe lang kan ik hem het beste aan de lader laten? Of toch eerst helemaal de accu leegmaken en dan pas opladen?

Thanks. :)
Tja, als het in het instructieboekje staat dat je hem eerst moet opladen, zou ik dat gewoon doen. Samsung weet best wel hoe de batterij moet behandeld worden. Ik begrijp je reactie, bij mijn Motorola Razr stond dat in het groot in de doos, heb ik ook nagevolgd, hoewel mijn handen jeukten om hem aan te zetten.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 12:46
Hehe, toen ik de telefoon annzette was de accu halfvol, ach ik laat hem gewoon helemaal vollopen en dan lekker gebruiken :).

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:14

D4NG3R

kiwi

:)

mhpwolf schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:15:
Hehe, toen ik de telefoon annzette was de accu halfvol, ach ik laat hem gewoon helemaal vollopen en dan lekker gebruiken :).
Maak je trouwens niet heel druk om het opladen terwijl de foon nog 10-20% accucapaciteit overheeft. Ik zet mijn foon elke avond weer op een docking station, en doe dit nu al zeker langer als een jaar. Ding gaat nogsteeds net zo lang mee bij normaal gebruik (2 dagen, 1 dag met WiFi/3G/BT etc aan).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vraag is beantwoord, slotje erop :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.