Hoi allen,
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd krijg.
Ik heb een afbeelding welke ik in een nieuw te maken afbeelding wil plakken.
De nieuwe afbeelding is een frame van 420x100 pixels en daar moet de andere afbeelding in terecht komen.
Hiervoor heb ik onderstaande code tot dusver:
Nu schrijft hij echter alleen de originele afbeelding weg en niet de versie incl. het frame er omheen.
Iemand een idee?
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd krijg.
Ik heb een afbeelding welke ik in een nieuw te maken afbeelding wil plakken.
De nieuwe afbeelding is een frame van 420x100 pixels en daar moet de andere afbeelding in terecht komen.
Hiervoor heb ik onderstaande code tot dusver:
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| //using SD = System.Drawing; using (SD.Image OriginalImage = SD.Image.FromFile(physicalpath + filename)) { using (SD.Bitmap frame = new SD.Bitmap(420, 100)) { using (SD.Graphics Graphic = SD.Graphics.FromImage(frame)) { Graphic.SmoothingMode = SmoothingMode.HighQuality; Graphic.InterpolationMode = InterpolationMode.HighQualityBicubic; Graphic.PixelOffsetMode = PixelOffsetMode.HighQuality; Graphic.DrawImage(frame, new SD.Rectangle(0, 0, 420, 100), new SD.Rectangle(0, 0, 420, 100), SD.GraphicsUnit.Pixel); Graphic.DrawImage(OriginalImage, new SD.Rectangle(0, 0, imageWidth, imageHeight), new SD.Rectangle(0, 0, imageWidth, imageHeight), SD.GraphicsUnit.Pixel); MemoryStream ms = new MemoryStream(); frame.Save(ms, OriginalImage.RawFormat); } } } |
Nu schrijft hij echter alleen de originele afbeelding weg en niet de versie incl. het frame er omheen.
Iemand een idee?