Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11 12:34
Hoi!

Ik gebruik al sinds dat ik mijn WP7 heb (een HTC 7 Trophy) de synchronisatiefunctionaliteit met Google. Zowel contacten als de agenda worden gesynct en dat gaat dan ook allemaal prima. Tot voorkort (exacte datum van optreden van het probleem is onbekend).

Als ik een afspraak maak op mijn telefoon komt deze NIET in de Google Calendar. Hij blijft lokaal staan, maar verschijnt dus niet in de webinterface van de Google agenda. Als ik een afspraak in de webomgeving maak komt hij wél in de telefoon. Internet (zowel Wifi als 3G) doet het prima, en getuige de synchronisatie van Google naar WP7 zit het ook wel snor qua inloggegevens.

Handmatige synchronisatie (naar Settings -> E-mail & accounts -> Google (lang drukken) -> Sync) werkt ook niet, de afspraken komen nog steeds niet op mijn Google account te staan. Ook een herstart van de telefoon bied geen uitkomst.

Ik wil niet zomaar de syncinstellingen weggooien, omdat ik niet exact weet welke afspraken er wel en niet op de Google server staan (ik maak veeeeel afspraken op een dag en het is veel werk om alles blindelings over te typen). Daarnaast wil ik niet het risico lopen om nog een keer hetzelfde te zien gebeuren.

P.s.: Ook de Windows Live agenda wordt NIET bij gewerkt vanaf de telefoon! Andersom opnieuw wel...

Iemand een idee?

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11 12:34
Ik heb oprecht geen flauw idee wat ik nou heb gedaan, maar het werkt weer. :P

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Benedykt schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:30:
Ik heb oprecht geen flauw idee wat ik nou heb gedaan, maar het werkt weer. :P
Ik wel :+

Als je een afspraak toevoegt, moet je dat doen door in de agenda in de dag view op een tijd te tikken. Doe je het namelijk via het plusje onderin, dan wordt hij niet ge-synced. Erg wazig, maar zo werkt het bij mij.