Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Mail merge met verschillende attachments

Pagina: 1
Acties:

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:16
Bij ons op kantoor gebruiken we Microsoft Office 2007. Binnenkort willen we een aantal RSA tokens gaan vervangen. Het is de bedoeling om iedereen die een RSA token heeft een softtoken op de blackberry te geven. Omdat dit over meer dan 100 gebruikers gaat, willen we dit gaan automatiseren.

Via de RSA tool kunnen wij bestanden eruit krijgen met de userid erin. Dat zal dus geen probleem zijn.
Nu zat ik te denken, aan een mailmerge om alle gebruikers een e-mail te sturen met hun persoonlijke softtoken. Nu zag ik dat Word standaard geen mogelijkheid heeft om e-mails te gaan verzenden met een persoonlijke attachment. Na wat google-en kwam ik enkel uit op een aantal dure applicaties. Omdat dit een eenmalige operatie is, vroeg ik me af of er hier iemand is die dit vaker gedaan heeft.

Edit: Even ter verduidelijking, het is dus de bedoeling dat bij user 12345 de mail begint met Hoi 12345, en dat C:\softtoken-12345.token toegevoegd wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door RuntimeError op 20-12-2011 19:33 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ten eerste lijkt mij dit iets beter passen bij Officesuites en -software, dus ik ga je topic even verplaatsen.

Daarnaast kom ik via de zoekfunctie deze 2 topics tegen:
programma voor mails met persoonlijke bijlage?
Afdruk samenvoegen naar email (mailmerge) met bijlage

Desktop | Server | Laptop