Vandaag de MSI 6870 gekocht na een tip van een mede-tweaker.
pricewatch: MSI R6870-2PM2D1GD5/OC
In het vorige forum had ik mijzelf afgevraagd of ik deze videokaart kon gebruiken op mijn huidige pc systeem.
Volgens verschillende leden kon dit met mijn systeem:
Voeding:CooMas RealPower M 620W ATX2
Processor: Int Q8400 775 2600 BOX1333 4M
Moederboard: GiBy nF7100 F
Geheugen: 4GB XTC Plat K2 OCZ
Op het moederboard zitten de volgende aansluitingen:
Uitbreidingsslots
1 x PCI Express x16 slot
1 x PCI Express x1 slot
2 x PCI slots
Toen in mijn monitor op mijn moederbord wou aansluiten(zoals ik mijn oude videokaart gebruikte) ging het niet goed, en gebruikte mijn pc de videokaart van mijn moederbord, en niet mijn nieuwe.
Op de aansluiting van mijn nieuwe videokaart kan ik wel mijn monitor aansluiten, maar ik krijg alleen geen signaal op de DVI aansluiting( andere aansluitingen geven aan dat er geen kabel is aangesloten)
Is mijn moederbord dan toch niet geschikt voor mijn nieuwe videokaart, of ligt het probleem ergens anders..?
Ik ben even het spoor bijster.
Hoor het graag van jullie!
pricewatch: MSI R6870-2PM2D1GD5/OC
In het vorige forum had ik mijzelf afgevraagd of ik deze videokaart kon gebruiken op mijn huidige pc systeem.
Volgens verschillende leden kon dit met mijn systeem:
Voeding:CooMas RealPower M 620W ATX2
Processor: Int Q8400 775 2600 BOX1333 4M
Moederboard: GiBy nF7100 F
Geheugen: 4GB XTC Plat K2 OCZ
Op het moederboard zitten de volgende aansluitingen:
Uitbreidingsslots
1 x PCI Express x16 slot
1 x PCI Express x1 slot
2 x PCI slots
Toen in mijn monitor op mijn moederbord wou aansluiten(zoals ik mijn oude videokaart gebruikte) ging het niet goed, en gebruikte mijn pc de videokaart van mijn moederbord, en niet mijn nieuwe.
Op de aansluiting van mijn nieuwe videokaart kan ik wel mijn monitor aansluiten, maar ik krijg alleen geen signaal op de DVI aansluiting( andere aansluitingen geven aan dat er geen kabel is aangesloten)
Is mijn moederbord dan toch niet geschikt voor mijn nieuwe videokaart, of ligt het probleem ergens anders..?
Ik ben even het spoor bijster.
Hoor het graag van jullie!
[ Voor 3% gewijzigd door misterpd op 20-12-2011 18:54 ]