Het gaat hier om een simpele aanpassing maar wilde het toch even melden. Afgelopen zaterdag heb ik van user Leetness een 80gb SSD overgenomen. Leetness heeft netjes een user review achtergelaten op mijn profiel en ik bij hem.
Klein detail echter, Leetness noemt in de review mijn voornaam. Graag zou ik één van de modjes willen vragen om deze aan te passen aan mijn nickname. Een kleine moeite, maar ik zou het toch graag aangepast zien worden.
Ik heb al contact opgenomen met Leetness maar deze geeft aan de review niet meer te kunnen wijzigen. Niet omdat hij het niet wilt, maar simpelweg omdat het niet meer lukt.
Het gaat om de review van Leetness:
gallery: Brakkie41
Klein detail echter, Leetness noemt in de review mijn voornaam. Graag zou ik één van de modjes willen vragen om deze aan te passen aan mijn nickname. Een kleine moeite, maar ik zou het toch graag aangepast zien worden.
Ik heb al contact opgenomen met Leetness maar deze geeft aan de review niet meer te kunnen wijzigen. Niet omdat hij het niet wilt, maar simpelweg omdat het niet meer lukt.
Het gaat om de review van Leetness:
gallery: Brakkie41
Graag wijzigen in iets als:Mijn SSD aan XXXX verkocht, snelle communicatie en vlot afgehandeld.
Bedankt!
Zie bijgaand onderaan deze DM zijn reactie."Mijn SSD aan brakkie41 verkocht, snelle communicatie en vlot afgehandeld.
Bedankt!
Alvast bedanktHey,
Ik kom er net achter dat ik een v&a beoordeling niet kan wijzigen.
De enige mogelijkheid is om er een extra stuk tekst bij te zetten.
Misschien even aan een admin vragen?
Coen

[ Voor 0% gewijzigd door Swedish Clown op 20-12-2011 21:42 . Reden: naam verwijderd ]
Always looking for developers wanting to work with Erlang.