• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02 15:32
Geachte reactie,

In de review van de Razr staat dat jullie het toestel van Coolblue hebben gekregen, en dat noemen jullie even. Dat vind ik prima, weer een review er bij en coolblue wordt beloond door een klein beetje reclame. Het nieuwsbericht van vandaag vind ik echter erg raar. Ik zie de nieuwswaarde niet, en het lijkt wel erg veel op reclame. Natuurlijk heb ik ook even de FAQ doorgelezen en daar staat dat jullie nooit geld krijgen om iets positiefs over iemand te zeggen. Dat geloof ik best, maar waarom dan zo'n bericht? Waarom niet over de gehele tablet markt, of eventueel meerdere grote webshops?

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 20:11
Olaf gaat vandaag waarschijnlijk niet meer reageren, dus maar een reactie van mijn kant. De nieuwswaarde wordt eigenlijk in de 1e alinea uit de doeken gedaan: het ligt in het verlengde van eerder nieuws en de cijfers van Coolblue onderschrijven de verschuiving naar online winkelen.

Coolblue is daarbij een vrij groot concern, met 105 webwinkels, volgens het perbericht. Daarbij wordt er melding gemaakt van twee interessante productgroepen: tablets en harde schijven.

• Manu_
Dat snap ik, de eerste drie regels na de inleiding zijn interessant. Ik denk alleen dat het beter was als coolblue niet in de titel werd genoemd en de cijfers van meerdere webshops getoond werden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is een beetje gek om Coolblue niet in de titel te noemen als het om cijfers van Coolblue gaat. Verder zou het inderdaad beter zijn om de gegevens van alle webshops te tonen, maar ik vrees dat de redactie die simpelweg niet heeft.

• Manu_
Natuurlijk, ik bedoel de combinatie ;).

Ja dat kost meer tijd, en natuurlijk heeft de redactie het druk. Het lijkt me dan beter om even te wachten met publiceren en er iets meer tijd in stoppen, maar misschien is de rest van de tweakers lezers dat niet met me eens.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De volgende keer doe ik een belronde langs andere grote shops om het onderwerp breder te trekken. De intentie was in ieder geval niet om reclame te maken. Coolblue stuurde een ronkend persbericht, ik heb daar achteraan gebeld met aanvullende vragen en vond de gegevens interessant genoeg om te brengen.

• Manu_
Prima, duidelijk. Succes met het schrijven dan verder :)

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Dan nog moet je altijd de schijn van reclame e.d. in het artikel zoveel mogelijk uit de weg halen.
Pagina: 1