LG spraakherkenning

Pagina: 1
Acties:

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
nieuws: LG voegt spraakbesturing toe aan Magic Remote

Wat heeft Siri precies te maken met de spraak-herkenning via deze remote? Siri begrijpt namelijk context en leert, hetgeen een enorm verschil is met gewoon voice-commands.

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:46
Noem eens een ander voorbeeld van spraakherkenning dat de laatste tijd veel in het nieuws is geweest.
Veel anders dan Siri komt me nu niet te binnen als ik denk aan spraakherkenning. Dat Siri veel uitgebreider is en context snapt heeft er niet veel mee te maken, het is gewoon een goed voorbeeld van spraakherkenning.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Google... Voice Search bijvoorbeeld? Kan gewoon Nederlands aan...
Of je kan er smsjes of emails mee inspreken, navigatie opstarten en laten berekenen, applicaties opstarten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Dat het veel in het nieuws is geweest is leuk en aardig, het gaat om de vergelijking die wordt gemaakt. Die is gewoon enigzins scheef en wekt verkeerde verwachtingen over de prestaties van de LG remote.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik wilde met het aanhalen van Siri niet zeggen dat de spraakherkenning van de LG-remote wat functionaliteit betreft op hetzelfde niveau staat, maar eerder dat Siri een recente 'disrupting' technologie is, dat het voor tv ook kan worden.