Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] "notify when quoted"

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:22
Geen idee of het al vaker opgebracht is, maar ik denk dat het een aardige feature kan zijn om een soort van "notify me when I'm quoted" in te bouwen. In sommige grote topics is de postsnelheid zo hoog, dat het soms moeilijk is om track te houden of er nou iemand specifiek op jou heeft gereageerd.

Het idee is een beetje afgekeken van Facebook, waar je bv ook een melding krijgt als iemand op een bericht van jou heeft gereageerd. Op GoT zou je daar de bekende gele notificatiebalk o.i.d. voor kunnen gebruiken.

Wat denken de Devvers hier van?

Sometimes you need to plan for coincidence

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Geen Devver hier, maar hoe zie je dat voor je?

Menig TopicStart zal veelvuldig gequote worden, dus daar lijkt het mij weer onhandig om het aan te hebben staan (het aantal reacties is al veelzeggend imho)

Dus moet het bij alle topics aanstaan (lijkt mij onwenselijk) en dus een algemene pref worden of moet het per topic aan te zetten zijn?

Ik zou er als gimmick wel iets in zien als het bij default uit zou staan en per topic aan te zetten is (zodat je het enkel voor enkele topics kan gebruiken) maar ik ben bang dat de kosten-baten dan negatief uitslaan.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:22
Hmm, goed punt. Misschien niet eens per topic, maar nog "fijner": per bericht. Op phpBB zie je dat ook: daar kun je aanvinken dat je een notify wil krijgen van reacties na jou. Nu gaat me dat een beetje ver, want ik zocht juist naar reacties op mij.

Maar goed, ik opper een idee; het is aan de devvers om te kijken of het a) technisch haalbaar is en b) een valide request is...

Sometimes you need to plan for coincidence

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:10

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

Groentenboer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:13:
Hmm, goed punt. Misschien niet eens per topic, maar nog "fijner": per bericht. Op phpBB zie je dat ook: daar kun je aanvinken dat je een notify wil krijgen van reacties na jou. Nu gaat me dat een beetje ver, want ik zocht juist naar reacties op mij.

Maar goed, ik opper een idee; het is aan de devvers om te kijken of het a) technisch haalbaar is en b) een valide request is...
Ik ben het er mee eens, simpelste oplossing zou zijn; "notify me when quoted" met als uitzondering de TS.

In sommige "hot-topics" heb ik er ook vaak moeite mee om alles te doorzoeken of ik nu ben gequote of niet. Vaak doe ik dat met ctrl+f, maar dat zou makkelijker moeten kunnen.

zoals nu zou Groenteboer een melding moeten krijgen ;)

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.