Hallo mede tweakers,
Ik heb een paar dagen terug een Exchange 2007 server geinstalleerd en geconfigureerd.
Alles werkte naar behoren maar sinds 1 dag, komt mijn mail niet aan/word in het blacklist postvak gegooid op de
andere server.
Wat ik ook krijg als ik mijn mail verstuur naar een hotmail adres is het volgende:
Kan iemand mij hier a.u.b. mee helpen, ben zelf op dit moment ver ten einde raad.
Zelf had ik het idee dat het in de send connector zit. Maar kan het probleem niet vinden.
In afwachting van jullie reactie.
Mvg,
Bart
Ik heb een paar dagen terug een Exchange 2007 server geinstalleerd en geconfigureerd.
Alles werkte naar behoren maar sinds 1 dag, komt mijn mail niet aan/word in het blacklist postvak gegooid op de
andere server.
Wat ik ook krijg als ik mijn mail verstuur naar een hotmail adres is het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van Exchange 2007, hiervoor maakte ik altijd gebruik van Exchange 2003. Ik heb voor ik mijn topic plaatste hier, eerst op Microsoft Technet rond zitten zoeken en heb ook Gegoogled.COL0-MC2-F12.Col0.hotmail.com #550 DY-001 (COL0-MC2-F12) Unfortunately, messages from 82.176.108.3 weren't sent. Please contact your Internet service provider. You can tell them that Hotmail does not relay dynamically-assigned IP ranges.
Kan iemand mij hier a.u.b. mee helpen, ben zelf op dit moment ver ten einde raad.
Zelf had ik het idee dat het in de send connector zit. Maar kan het probleem niet vinden.
In afwachting van jullie reactie.
Mvg,
Bart
Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT