Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• luukdegraaf
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-11 18:07
Ik heb een vraagje over de ZTE Blade. Want ik heb meerdere keren op internet gezocht om te kijken of mobiel internet via een nederlandse provider werkt. En ik ben er nou nog steeds niet 100% zeker van of het werkt op de ZTE Blade. Want bij de meeste mensen werkt het maar half of helemaal niet. Dus mijn vraag is kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om via een nederlandse provider mobiel internet te krijgen op de ZTE Blade?

Alvast bedankt,

Luuk

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 07:48
Nou erg goed heb je niet gezocht er is een gigantisch topic over de Blade,

[Ervaringen] Orange San Francisco / ZTE Blade

De ZTE Blade die hier verkocht wordt zit geen simlock op en werkt met alle providers uiteraard ook 3G.
Bij welke mensen werkt het dan niet of maar half nooit iets van gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door aart44 op 20-12-2011 13:40 ]

• luukdegraaf
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-11 18:07
Ik heb een paar pagina's gelezen in dat topic over 3g maar ik werd er niet veel wijzer van. En je denkt toch niet dat ik die 160 pagina's ga door lezen. Maar bedankt voor de info. Trouwens ik heb net nog getest of ik internet via telfort kreeg via mijn prepaid simkaart, en dit werkte prima. Ohja rom die ik gebruik is Cynagonmod 7.1

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 06:15
Misschien een idee om de APN goed in te stellen? Ik weet niet of je dat geprobeerd hebt, staat namelijk niet in je OP ;) Weet niet bij welke provider je zit maar als je googled op 'apn [provider]' dan kom je een heel eind!

Heb ik op mijn desire ook wel is moeten doen omdat de miui rom niet de apn instellingen kon opvragen ofzo.

Succes ;)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Er is reeds een topic over San Francico / ZTE Blade, dat jij dit niet door wil lezen is een keuze, maar wanneer jij met een niet stock-rom alsnog problemen krijgt hoeft je daarom geen nieuw topic te open.

Helemaal wanneer er al een topic met betrekking tot custom rom's is.

Dit topic gaat daarom ook dicht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.