Tweakers krijgen Android werkend op....

Pagina: 1
Acties:

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
nieuws: Tweakers krijgen Android 4.0 werkend op budgettablet Bart Smit

Gaat om de laatste alinea:

"De TomTec Ultimate 10-tablet heeft een 9,7"-ips-scherm met een resolutie van 1024x768 pixels. De tablet wordt aangestuurd door een Rockchip RL2918-soc, waarvan de rekenkern een maximale kloksnelheid heeft van 1,2GHz. Er is 1GB ddr3-werkgeheugen aanwezig. Gebruikers melden diverse problemen met de tablet, zoals dode pixels op vrijwel elk exemplaar en veel tablets met een loszittend hoekje."

Vooral die laatste zin staat een beetje raar in het artikel, zou iets uitgebreider mogen zodat het er niet zo plompverloren in staat. Wellicht iets in de richting van: "Wel moet er vermeld worden dat diverse gebruikers problemen met deze tablet melden zoals dode pixels en een loszittend hoekje. Deze problemen schijnen op vrijwel alle exemplaren voor te komen. Deze problemen zijn niet aan de ROM gerelateerd."

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Al aangepast, dank voor het melden :)

In feite heb ik het ingekort, omdat ik anders vond dat ik het meer over de issues had dan in dit artikel gerechtvaardigd was. Het gaat immers niet over de issues, het gaat over de Android 4.0-update :)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Het is inderdaad niet het onderwerp van het artikel, maar op deze manier was het een beetje uit het niets, opeens die zin over problemen. Toch denk ik dat het issue noemen wel de moeite waard is. Mijn eerste reactie was 'hebben hebben hebben' tot ik over die problemen las, toen was de interesse spontaan weg. Denk dat meerdere de tablet wel willen kopen voor 200 euro als er ICS op draait, dan is het wel interessant om te weten dat de tablet veel technische defecten kent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Mensen die echt interesse hebben, gaan hopelijk het topic lezen (of in elk geval de topicstart). Anders informeer je jezelf niet goed genoeg :)