Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

omdat mijn laptop zijn beste tijd gehad heeft moet ik nodig iets anders kopen. Ik zit alleen te twijfelen, een nieuwe laptop of een tablet?

ik heb hem voor school nodig en gewoon voor de hobby, beetje internetten, spelletjes als angry birds enzo. Voor school moet ik wel veel tekst verwerken en een nette opmaak van de bestanden kunnen maken (plaatjes invoegen, knippen, plakken, etc). Nu snap ik dat dat tekst verwerken op een tablet niet zo gemakkelijk gaat als op een laptop, maar ik dacht met zo'n flexibel toetsenbord (makkelijk mee te nemen) en gewoon een muis valt het misschien wel mee.
Iemand van jullie ervaring met tekstverwerken op een (android) tab? Werkt dat een beetje of zal ik toch altijd nog een pc nodig hebben voor de opmaak? en dingen als muziek downloaden ofzo, werkt dat ook een beetje op een tab of niet?

wat raden jullie aan, laptop of tab? Wilde zo ongeveer maximaal €400,- uitgeven. En welke laptop/tab is dan aan te raden? (sorry ik ben echt een nitwit op dit gebied).

Alvast bedankt ;)

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Ik zou sowieso geen tablet adviseren voor dat soort werk en voor dat budget zou ik überhaupt niet kijken naar een tablet. Hou het gewoon bij een laptop en probeer indien mogelijk je budget te vergroten O-)