Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Live Mesh synct 1 map iedere keer niet

Pagina: 1
Acties:

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik heb sinds een tijdje Windows Live Mesh geinstalleerd en het idee is op zich goed en werkt met een Live ID erg simpel. Echter werkt het syncen bijzonder slecht.

De eerste keer kon hij een map al helemaal niet syncen, en dit werd later ook niet meer bijgewerkt. Toen heb ik hem een keer een hele nacht aangelaten waarna hij wel gesynced was, maar nu springt die map iedere keer op "map wordt niet gesynchroniseerd".

De map valt binnen de limieten van Live Mesh; 94.000 bestanden en 7 GB, terwijl dit er 100.000 mogen zijn met 40 GB.

Iemand enig idee waarom hij toch iedere keer weer die map uit zet? Hij wordt overigens op PC én laptop uitgezet, terwijl hij in eerste instantie van PC naar laptop is gesynced. Beiden draaien Win 7 Pro.

Of weet iemand goede alternatieven? Uiteraard ben ik bekend met dropbox, maar het vervelende daaraan is dat je al je bestanden in de dropbox folder moet zetten, en dat wil ik niet.