Is dat mogeijk, welke mediaplayer?
Heb geprobeerd het te zoeken, hoe, wat en met...............
Een concreet antwoord heb ik niet kunnen vinden.
Hoe en welke apparaten achter elkaar kunnen, slecht beschreven.
Dus eigenlijk ben ik niet veel verder, heb alleen kennis genomen van veel meer termen.
Rechtstreeks van internet naar mediaplayer----TV.
of via
PC,
Op de PC lukt dat wel met VLC player.
Heb daar de betreffende netwerk-url in gekopieerd bijvoorbeeld link: mms://.........asx
Nu staat de TV op een ander plaats, kan je zo'n webstream via PC doorgeven aan een mediaplayer en deze op zijn beurt op de TV laten zien.
Ik wil nu een mediaplayer gaan kopen, PC staat altijd aan, met ook data die de mediaplayer moet gaan tonen op de TV. PC heeft ook usb3.
Welke mediaplayer?
Dacht zelf aan een AC Ryan HD2 of Eminent 7280. Vanwege ook de mogelijk van harde schijf. En de 1 Gbps snelheid.
Of volstaan met een goedkopere, die dat ook kan.
Kan zijn wat ik wil dat dat helemaal niet kan.
En dat er andere mogelijkheden zijn.
Dan hoor ik het graag.
Heb geprobeerd het te zoeken, hoe, wat en met...............
Een concreet antwoord heb ik niet kunnen vinden.
Hoe en welke apparaten achter elkaar kunnen, slecht beschreven.
Dus eigenlijk ben ik niet veel verder, heb alleen kennis genomen van veel meer termen.
Rechtstreeks van internet naar mediaplayer----TV.
of via
PC,
Op de PC lukt dat wel met VLC player.
Heb daar de betreffende netwerk-url in gekopieerd bijvoorbeeld link: mms://.........asx
Nu staat de TV op een ander plaats, kan je zo'n webstream via PC doorgeven aan een mediaplayer en deze op zijn beurt op de TV laten zien.
Ik wil nu een mediaplayer gaan kopen, PC staat altijd aan, met ook data die de mediaplayer moet gaan tonen op de TV. PC heeft ook usb3.
Welke mediaplayer?
Dacht zelf aan een AC Ryan HD2 of Eminent 7280. Vanwege ook de mogelijk van harde schijf. En de 1 Gbps snelheid.
Of volstaan met een goedkopere, die dat ook kan.
Kan zijn wat ik wil dat dat helemaal niet kan.
En dat er andere mogelijkheden zijn.
Dan hoor ik het graag.
[ Voor 5% gewijzigd door KLX16 op 20-12-2011 17:26 . Reden: tekst verbeterd ]