Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• deurblok
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-10 10:40
Sinds gisteren krijg ik iedere keer als ik mijn toestel draai de volgende melding "load doodle failure" daarna werkt alles weer. Kan iemand mij helpen?

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 21:28
Ook zo lekker veel informatie weer, daar kunnen we wat mee...

-type toestel
-versie van android
-evt. custom rom?

en wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 13% gewijzigd door Schumaster op 19-12-2011 19:25 ]

• deurblok
samsung galaxy s2

2.3.6

Verwijderd

Welke kant draai je hem op?

• deurblok
de melding krijg ik bij beide kanten dus zowel naar rechts als links en bij het terugdraaien ook.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Als je nog eens even Het algemeen beleid #quickstart door wilt nemen dan zul je zien dat jouw topic er niet aan voldoet. Op GoT verwachten we namelijk dat gebruikers zelf eerst proberen het probleem op te lossen en daar dus actief mee bezig zijn geweest. Ook verwachten we een duidelijke en complete topicstart, dat voorkomt veel onnodige vragen. Graag dus de topicstart aanvullen (met de [edit] knop) met wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het op te lossen. Teksten als " ik heb heel Google doorzocht" vallen daar niet onder.
Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• deurblok
Ik ben helaas nieuw in dit gebeuren. Ik wilde helemaal geen "topic" starten maar gewoon een vraag stellen. Ik heb geprobeerd om dit "topic" te verwijderen, maar ik weet niet hoe. Misschien kunt u helpen. Ik heb mijn vraag gesteld bij galaxy s2. Dit was mijn bedoeling. Sorry voor dit ongemak.
Pagina: 1