Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:24
Ik ben aan het kijken naar een smartphone. In principe wil ik een iPhone 4, maar wil toch nog even naar de concurrentie kijken. Samsung wil ik niet vanwege het plastic uiterlijk. Maar een HTC lijkt me wel wat.

Maar doordat HTC zoveel modellen heeft, weet ik niet welke nou beter is dan de andere modellen.

Dus welke:
HTC sensation
Sensation XL Beats
Sensation XE
HTC Evo 3D
Desire HD
Incredible S

Sociale netwerken hoeft niet. Vooral muziek, internet, video en een goede camera zijn belangrijk

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-11 19:54
Dan zou ik je de Sensation XE aanraden.
Deze is iets sneller geklokt dan een normale Sensation en heeft Beats Audio Technology (...)

De Normale Sensation zou je ook kunnen flashen naar een XE versie, maar als ik je bericht zo lees is dat iets wat je niet zo snel wilt / zal doen,.

Zucht...

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 00:27
De regels voor dit forum

[ Voor 8% gewijzigd door mouzetc op 19-12-2011 17:33 ]

Signature

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-11 17:30
de Sensation XE is 'specs-wise' het beste, alhoewel je de normale sensation dus ook kan flashen als een XE.

de XL is iets langzamer als de normale sensation.

de evo 3d is leuk aar 3d voegt niet echt iets to..

de desire HD komt met custom roms nog aardig mee, maar is ietswat verouderd en de incredible S is sowieso redelijk verouderd.

tip voor de volgende keer, vergelijk even op gsm arena.

android since G1.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

coredalae schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:58:
Gelukkig is dat 3D ook niet het enige dat de EVO 3D toevoegt. ;) Hoe hij zich verhoudt tot de Sensation XE weet ik niet maar specs-wise is hij wel net iets beter dan de Sensation.
Policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 19-12-2011 18:06 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-11 20:52
Hoi

Hier een tevreden Incredible S gebruiker. Is qua specs niet de top maar waar je hem voor wilt gebruiken volgens mij voldoende. Daarbij gaat ie al een tijdje mee waardoor de prijzen ook interessant kunnen zijn.

Succes.

Ewout

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

coredalae schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:58:
de XL is iets langzamer als de normale sensation.
De XL is een telefoon met singlecore CPU en een 800x480 resolutie, een no go dus en zeker niet 'iets langzamer'
Nee... want dat kun jij bepalen? Ding heeft bijvoorbeeld meer RAM dan een Sensation.. maar voegt niks toe..

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 19-12-2011 18:06 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:24
dus op dit moment is de sensation het topmodel? de evo 3d is met 3d natuurlijk wel leuk, maar ik heb geen 3d monitor/tv dus daar schiet ik niet echt iets mee op

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik begrijp dat mensen vaak opzoek zijn naar aankoop adviezen, alleen dit is niet een manier die we toestaan. Ben je opzoek naar verkoop adviezen, kijk dan in één van de toestel topic's (alle door de TS genoemde toestellen hebben een eigen topic waar in kenmerken van de telefoon worden besproken)

Daarnaast kan je natuurlijk ook de www.tweakers.net/pricewatch tool gebruiken, hier kom je prijs informatie en vaak ook reviews tegen...... Beter kan haast niet zou ik zo zeggen.

Dit topic gaat dan ook dicht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.