Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klein en simpel webshop bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:28
Hey tweakers,

Ik verkoop al enige weken bepaalde producten op marktplaats en ik krijg steeds meer aanloop.
Daarom dacht ik het word tijd voor een webshop. Nu heb ik al enige ervaring met html maar dan ook echt basic ervaring. Ik heb al het een en ander gegoogeld maar ik kan niet echt iets nuttigs vinden.
Daarom heb ik dit topic gemaakt of iemand mij kan helpen hiermee, of iemand wel een goede link heeft waarin word uitgelegd hoe je dit aanpakt.

Ik zat te denken aan een pagina met een homepage, producten pagina, en een pagina met informatie over de webshop of iets dergelijks.
Maar mijn grootste vraag is hoe krijg je betalingen automatisch voor elkaar. Dus dat een product gekocht word, het vervolgens af gaat van je totaal en je op de een of andere manier word geïnformeerd welke gebruiker wat heeft gekocht.

Ik zat te twijfelen over PayPal maar ik denk dat iDeal toegankelijker is voor de meerderheid.

Iemand enige tips?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou gewoon naar een aantal kant en klaar pakketten kijken waar alles in is geïntegreerd, en die afstemmen op je eigen smaak.
Genoeg opensource webwinkels te vinden, en over paypal en iDeal integratie is ook al heel wat te vinden. Dat zou ik echt niet allemaal zelf gaan bouwen, zeker als je slechts basicervaring hebt.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
Voor iDeal heb je een kvk-inschrijving nodig.

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:28
Ja, dat had ik gedaan maar ze vragen best veel ( 30 euro per maand is het goedkoopste wat ik vond ).
En vooral omdat ik niet zeker weet of dit gaat werken wil ik het liever zelf doen om de kosten laag te houden.
Ik zal eens eventjes googlen op opensource webshops

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 21:05
Voor zaken als iDeal zul je toch ook eens contact met je bank op moeten nemen over iDeal paketten etc. Voor de betaling bestaan gewoon modules die je kunt inbouwen.

Mijn advies, huur een webbouw in. Er komt veel meer kijken bij het opzetten van een 'lopende' webshop.

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:07
Je moet maandelijks betalen voor iDeal wanneer je bij je bank aanklopt voor de module.

Je hebt ook verschillende partijen op internet waarbij je een account aanmaakt, je wat gegevens achterlaat en je krijgt toegang tot een iDeal api.
Voor een aantal e-commerce pakketten zijn er vaak zelfs kant en klare plugins die je kunt gebruiken.
Bij deze partijen betaal je vaak de kosten voor het gebruik per transactie en niet een vast bedrag per maand.
Wij gebruiken zelf Mollie daarvoor en wij zijn erg tevreden over hun :)

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
HenkEisDS schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:03:
Voor iDeal heb je een kvk-inschrijving nodig.
Tenzij je gebruik maakt van bijvoorbeeld TargetPay of Mollie.

• sjoman
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03-2023
Mollie heb je ook een kvk inschrijving nodig wil je iDeal gebruiken. Er zijn nog wel een paar betaalmethodes via mollie te gebruiken zonder kvk nummer maar die zijn zo beperkt dat het vaak geen zin heeft om in te schrijven daar voor.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.