nieuwe computer van maximaal 700 euro zonder randappparatuur

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel1997
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Hallo, ik ben redelijk nieuw bij tweakers maar ik ben er wel achter gekomen dat dit een geweldige site is,
daarom wou ik mijn "probleem" hier op te lossen.

Mijn probleem is dat ik een nieuwe computer wou kopen en ik had al gekeken bij de BBG maar daarbij moest je
alles samenstellen en bij verschillende sites kopen ;( en daar ben ik niet zo handig in :9

Het budget is 700 euro maar ik wil het dus niet zelf moeten monteren, gewoon een vast pakket als het ware.
Kent iemand van jullie mooi pakket met de beste prestaties en/of kunnen jullie ervaringen delen?
in dit soort dingen ben ik eigenlijk best wel slecht 8)7 hehe...

Alvast heel erg bedankt voor je reacties!

(dit is m`n eerste topic dus als je een negatieven/positieven opmerking ook graag even posten :*) )

[ Voor 3% gewijzigd door emiel1997 op 19-12-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-05 14:01
Je kunt de BBG als leidraad gebruiken en de componenten bijv bij Alternate, CD-ROMland ( ... etc) laten samenbouwen. Dan heb je alles bij 1 winkel besteld (handig voor after-sales).

Je kunt ook een compleet systeem kopen (en eventueel upgrades overwegen) om zodoende bij één winkel alles te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:02
Ik zou zeggen, stap een winkel in met 700 euro en laat je adviseren. Als je het al niet zelf kunt bouwen is het niet de moeite waard.

Andere optie: zoek zoveel mogelijk onderdelen op 1 website, of mogelijk wat vervangende onderdelen voor de gene die ze niet hebben. Via een webshop kun je ook vaak voor assemblage kiezen.

Als ik heerlijk eerlijk mag zijn vind ik de vraag: 'Zouden jullie voor mij een mooi pakket willen uitzoeken die de beste prestaties' wel heel erg raar. Stel je voor dat iedereen dat zou vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:25
emiel1997 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:55:

Zouden jullie voor mij een mooi pakket willen uitzoeken
Op tweakers wordt van je verwacht dat je zelf ook moeite doet om je probleem op te lossen. Wat jij hier doet is je vraag droppen en zeggen: Toedels, ik ga lekker wat anders doen terwijl jullie voor mij dingen uitzoeken.
1: Je kan op youtube gaan zoeken naar filmpjes over hoe je een PC bouwt, zo heb ik dit zelf ook gedaan en hiermee heb ik mijn eerste PC gebouwd
2: Je kunt in de BBG topics kijken
3: Je kunt posten in het juiste topic, zoals in dit geval [BBG Aanschaf] Gamesysteem

Veel plezier met het zoeken van je nieuwe PC!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel1997
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
sorry dat ik een kluns ben met dit soort dingen en dat ik hier nog veel van moet leren, ik dacht dat jullie misschien ervaringen hebben met wat goeie computers zijn en welke juist niet. Ohja en met kerst ga ik naar de winkel, maar ik wou eerst nog wat worden ingelicht want je kunt niet alle verkopers vertrouwen :| en volgens mij is het op het internet ook goedkoper dus...

[ Voor 10% gewijzigd door emiel1997 op 19-12-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-05 14:01
emiel1997 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:13:
... en volgens mij is het op het internet ook goedkoper dus...
Staar je niet blind op de prijs. Je betaalt ook voor service (uitleg, etalage, in sommige winkels staan proefmodellen), after-sales (mocht je hiervan gebruik moeten maken, ik hoop het niet natuurlijk) etc. Bij een traditionele winkel kun je je kapotte PC b.w.v.s. op de toonbank zetten en zeggen: hij doet het niet. Bij een webwinkel is het vaak iets lastiger (onderdeel uitbouwen, opsturen, wachten, eventuele reparatie, terugsturen, inbouwen, testen).
Voor CD's, boeken etc is een webwinkel een goed(koper) alternatief. Ikzelf ga, wat betreft electronica, liever nog naar een fysieke winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.