Toon posts:

[Samsung Galaxy S Plus] (And. 2.3) Exchange, alleen agenda

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit te kijken of het ook mogelijk is om via een Exchange server alleen de agenda te synchroniseren. Andersom is wel mogelijk (alleen email), maar ik wil juist alleen de agenda. Ik ben benieuwd of iemand hetzelfde zoekt/heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:37

woutur

Klauwtjes uit!

Menu - instellingen - accounts en synchronisatie - outlook account kiezen. Mail uitvinken, agenda aanvinken.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
dat kan dus niet, email staat volgens mij altijd aan, je kan alleen contacten en agenda uit en aan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste willempiet,

Wellicht kun je het volgende proberen:

Instellingen > Accounts en sync. instellingen > Google account selecteren > nagaan dat alles is uitgeschakeld behalve "Agenda synchroniseren"

Met vriendelijke groet,

Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is dit dus niet mogelijk lijkt het.
Het gaat overigens niet om een google account maar om een exchange server. Kennelijk is het minimale wat je kan doen het synchroniseren van je email. Optioneel is contacten, agenda etc.
Het lijkt er op dat je het synchroniseren van email dus niet kunt uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totibbs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 10:27
Ik heb juist het omgekeerde.
De e-mail wil niet synchroniseren, maar de agenda wel.

Op een fysiek andere, maar qua typenummer en firmware dezelfde, SG S2 werkt de e-mail en agenda wel.

Ik kan geen verschil ontdekken in de instellingen... iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook voor een algemene agenda van het bedrijf (in Exchange) de vraag gekregen deze met de agenda van de Galaxy S Plus-toestellen te synchroniseren. Hiervoor heb ik synchronisatie met ActiveSync ingesteld; maar je krijgt hoe dan ook de mail van dit account erbij, en dat is niet de bedoeling.

In de HTC Desire Z is wel een optie om de mail niet te synchroniseren (je kan aanvinken of je mail, agenda, contactpersonen en/of taken wilt synchroniseren), in de Samsung Galaxy S Plus kan alleen gekozen worden voor agenda, contactpersonen en/of taken.

@Samsung Webcare: is er een oplossing hiervoor aanwezig die we over het hoofd zien, of is er een update te verwachten die het niet synchroniseren van de mail met ActiveSync mogelijk gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste NiekFe,

Het is niet mogelijk om deze afzonderlijke onderdelen te selecteren voor de synchronisatie. Over eventuele updates en de inhoud hiervan hebben wij geen informatie.

Met vriendelijke groet,

Sander
Samsung Webcare
Pagina: 1