Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
Hello ppl,

Heb sinds een 3-4 weken een probleem met de laptop. Hij is aangeschaft rondom september 2008.

Sinds kort flikkert het scherm rondom aan de randen als ik hem pas aan heb of uit slaapstand haal. Dit trekt na een tijd (als hij warm wordt precies) weer weg. Maar uit voorzorg (omdat dit mijn laptop voor school is en hier ook examens op moet maken) had ik al een nieuwe inverter besteld via EBay.
Deze gemonteerd en hij doet het nog...

Nu is mijn vraag, iemand hier die een belletje gaat rinkelen wat het probleem is/kan zijn? Een push in de juiste richting zou fijn zijn.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Sluit eens een externe monitor aan, als die het ook gaat doen zit het in je videokaart ipv scherm.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Dat is waarschijnlijk je ambient light sensor die dat doet, zet hem uit en je problemen zijn waarschijnlijk voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
ajhaverkamp, heb dit al getest en hij had het toen ook (al kan ik dat niet meer 100% zekerheid zeggen). Moet dan even aan een kennis vragen, die was er bij.

General_Snuss, nee dat is hem niet. Deze staat sinds aanschaf al uit omdat ik het irritant vind :) . Toch bedankt voor je meedenken.