Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
wie kan me helpen ik heb cyogenmod 7.1 gingerbreag 2.3.7 vanaf het recovery geinstalleerd maar aan het einde gaf hij aan proces abborted
nu zit mijn lg P990 aan het begin bij het begin logo in een loop
wie kan me helpen of heeft software of updates zodat hij weet gaat draaien via het recovery menu

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon weer naar het recovery-menu gaan en daar of een backup terugzetten of opnieuw flashen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo bennie208, welkom op GoT :)

Waarschijnlijk ben je na je aanmelding wat te vlug door Het algemeen beleid gegaan. Dat is jammer want daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Zo is het niet toegestaan om 2 x hetzelfde topic te openen en om met een duidelijke topictitel te werken. Het allerbelangrijkste is het tonen van eigen inzet, dus laat zien wat je hebt gedaan en geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet heeft gewerkt. Zoals je topic er nu uit ziet "dump" je je vraag en verwacht je van anderen dat zij op zoek gaan naar de oplossing en dat is niet de bedoeling van dit topic.

Je kunt je topicstart aanpassen met de [edit.] knop link boven je topicstart. Graag eerst even zelf zoeken hier op het forum met het zoekvakje rechts bovenin je scherm of Google naar de oplossing. Kom je er dan nog niet uit, pas dan je topicstart aan en geef aan wat je hebt gedaan. Graag ook de oplossing hier posten, zo help je andere gebruikers weer. Veel plezier toegewenst op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw