Goedenavond,
Ik ben een C# applicatie aan het schrijven die gebruik maakt van een SQL-server database. Momenteel ben ik nog bezig met een MDF-file, maar deze weigert wijzigingen te onthouden. Hij onthoudt ze zo een uur, maar daarna vergeet hij ze. Ik dacht dat het gewoon aan mijn "Copy to output"-build option lag, maar deze staat op "Copy if newer".
Ook mijn app.config ziet er volgens mij niet verkeerd uit:
Ik las ook ergens dat ik misschien best ook mijn Build-action op none moest zetten, maar ook dit mocht niet baten.
Ik ben een C# applicatie aan het schrijven die gebruik maakt van een SQL-server database. Momenteel ben ik nog bezig met een MDF-file, maar deze weigert wijzigingen te onthouden. Hij onthoudt ze zo een uur, maar daarna vergeet hij ze. Ik dacht dat het gewoon aan mijn "Copy to output"-build option lag, maar deze staat op "Copy if newer".
Ook mijn app.config ziet er volgens mij niet verkeerd uit:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?> <configuration> <configSections> </configSections> <connectionStrings> <add name="Frietuurtje.Properties.Settings.FrietuurtjeConnectionString" connectionString="Data Source=.\SQLEXPRESS;AttachDbFilename=|DataDirectory|\Frietuurtje.mdf;Integrated Security=True;User Instance=True" providerName="System.Data.SqlClient" /> </connectionStrings> </configuration> |
Ik las ook ergens dat ik misschien best ook mijn Build-action op none moest zetten, maar ook dit mocht niet baten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 22:40 ]